پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش یک متری برف در ارتفاعات لاریجان/ ۱۲ نقطه بهمن‌خیز هراز پاکسازی شد

0

علی نوری‌پور در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: محور مواصلاتی هراز از ساعتی قبل بازگشایی شده و تردد دوباره در دو مسیر رفت و برگشت برقرار شد.

وی با بیان اینکه همه امکانات راهداری، ۲۱ دستگاه ماشین‎آلات سنگین نمک‎پاش، برف‌روب، لودر، گریدر و کامیون برای بازگشایی مسیر اصلی به کارگیری شدند، افزود: هم‌اکنون راهداران به صورت شبانه‎روزی برای ایمن‎سازی مسیر ارتباطی و سهولت رفت و آمد فعالیت دارند تا از بروز خسارات احتمالی جلوگیری شود.

رئیس اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای لاریجان مازندران با بیان اینکه ۱۲ منطقه بهمن‌خیز که روز گذشته شاهد سقوط بهمن سنگین در آنها بودیم کاملا پاکسازی شد، تصریح کرد: سقوط بهمن در جاده هراز خسارت جانی نداشت ولی به ابنیه فنی راه خسارت‎هایی وارد شد.

نوری پور با اشاره به تخلیه خودرویی، ایمن‌سازی و اسکان موقت در راه ماندگان محور هراز حین سقوط بهمن، خاطرنشان کرد: ارتفاع برف در مناطق مرتفع پلور و امامزاده هاشم از ۸۰ سانتیمتر تا یک متر گزارش شده است.

وی از مسافران و هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری و تردد در محور هراز به شدت خودداری کنند، گفت: رانندگانی که قصد تردد در این جاده شریانی را دارند حتما زنجیرچرخ به همراه داشته و از سیستم گرمایشی، فنی و سوخت خودروی خود اطمینان داشته باشند.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.