پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش برف در محور ساري – كياسر و لزوم رعايت از جانب رانندگان

رئیس راهداری راه و شهرسازی مازندران از بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی مازندران خبر داد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، عباسعلی نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ساری درباره وضعیت جاده‌های استان پس از بارش برف و باران در حوزه استحفاظی استان مازندران با بیان اینکه بارش برف در همه محورهای استان قابل ملاحظه است، اظهار داشت: بارش برف در محور هراز، کندوان و سوادکوه به شدت در حال بارش است.

 

رئیس راهداری راه و شهرسازی مازندران با اعلام اینکه بارش برف در محور ساری به کیاسر نیز محسوس است، ادامه داد: بیش از 35 سانتیمتر برف در مسیرهای جاده‌ای استان به زمین نشست و همچنان نیز شاهد بارش برف هستیم.

 

این مسئول اضافه کرد: در مسیرهای فرعی استان نیز شاهد بارش شدید برف هستیم، بارش برف در مسیر اشکورد سبب بسته شدن این محور مواصلاتی فرعی شد که با اقدامات همکاران راهداری باز شد.

 

نجفی با بیان اینکه با وجود بارش برف، تردد در مسیرهای اصلی و فرعی استان مازندران در جریان است، ترافیک این استان را روان اعلام کرد و متذکر شد: همکاران راهداری در مسیرهای اصلی و فرعی برای جلوگیری از انسداد جاده‌ای حضور دارند.

 

رئیس راهداری راه و شهرسازی مازندران در پایان یادآور شد: رانندگان برای تردد در مسیرهای استان زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.