پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ایمان و عقیده در عمل ثابت ‌شود

0

امام جمعه موقت ساری گفت: ایمان و عقیده باید در عمل ثابت شود زیرا اطاعت و بندگی با ایمان، عقیده، عشق و محبت توام است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، حجت الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های عبادی و سیاسی امروز نماز جمعه ساری ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه محبت، عشق، عقیده و ایمان از دیگر ویژگی‌های مومنان است، اظهار کرد: عقیده، ایمان، عقلانیت، محبت، عشق، احساس و عاطفه را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اولین وظیفه مومنین در جامعه دینی معرفت و شناخت است، تصریح کرد: بنیادی‌ترین مساله در جامعه دینی فهم و رسیدن به مقاصد دین و راه‌های دستیابی به این مهم است و دومین مسئله امامت و رهبری است.

امام جمعه موقت ساری خاطرنشان کرد: مومن واقعی همواره به یاد خداوند بوده و در نیت، رفتار و کردار خود صادق است.

یوسف‌پور افزود: نیروی انتظامی با دادن 13 هزار شهید و 21 هزار جانباز دین خود را ادا کرده و ما باید سپاسگزار نظم و امنیت حال خود در کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه 17 مهرماه روز ” جهانی کودک ” است، گفت: خانواده مهمترین مامن پرورش کودک است و کودکان، برکت زندگی و سرمایه‌های آینده جامعه هستند بنابراین جامعه دینی نسبت به این قشر تکلیف سنگینی دارد.

امام جمعه موقت ساری به قدرت جمهوری اسلامی در دنیا اشاره کرد و یادآور شد: رئیس جمهور آمریکا با خروج از برجام برآن بود تا مردم ایران را به تحریم و خواهش وادار کند اما نتیجه‌ای نداشته است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.