پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ایجاد چالش در مسیر پیشرفت کشور برای تضعیف روحیه مقاومت است/ از نیروی انتظامی مقتدر حمایت می‎کنیم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان، با بیان اینکه رای مقابله با کینه‌توزی دشمنان باید تقوا پیشه کنیم، اظهار کرد: رعایت تقوا سفارش همه ادیان الهی و بزرگان دین است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، با اشاره به اینکه انسان با تقوا نسبت به حلال و حرام اهمیت می‌دهد،به مصائب پایان ماه صفر اشاره کرد و گفت: به فرموده امام علی(ع) مصیبت از دست دادن پیامبر(ص) بزرگترین مثبت در جهان اسلام است و حضرت امام حسن(ع) هم در این ایام به شهادت رسیده است.

آیت‌الله محمدی‌لائینی ادامه داد: روز آخر ماه صفر شهادت امام رضا(ع) است که بارگاه ملکوتی این امام پناهگاه شیعیان به ویژه مردم ایران اسلامی است.

وی در ادامه با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران نشان داد که پیرو منویات اسلام ناب محمدی است و به همین دلیل دشمنان ما اصل نظام را نشانه گرفته‌اند، با اشاره به قرار داشتن در هفته دفاع مقدس، گفت: باید تلاش کنیم رشادت‌های این ایام را به نسل آینده بازگو کرده و حقایق آن را در اختیار جوانان و آیندگان قرار دهیم.

خطیب جمعه ساری در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی، گفت: تعلیم، تربیت، آموزش و پرورش باید در کنار هم باشند و هرکدام بدون دیگری خسارت بار است،باید معلمان متعهد در این نهادها بکارگیری  شوند، بعضا شنیده شده در جذب معلم تنها به مدرک علمی توجه شده و سایر الزامات تربیتی و پرورشی در استخدام معلمان مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم‌های مذهبی ماه محرم و صفر، افزود: مردم علاقه جدی به اینکه معصومین دارند و در استان مازندران تلاش‌های زیادی توسط ارگان‌های مرتبط برای برگزاری کیفی این مراسم انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره حضور رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: مطالب بسیار مهم و اثرگذار در مجمع توسط آیت‌الله رئیسی مطرح شده و بالابردن تصویر سردار مقاومت در حین سخنرانی شاخص‌ترین اقدام ایشان بوده است، ایشان بار دیگر پرونده نماد مقاومت را در عالی‌ترین مجمع بین‌المللی باز نشر داده و نکته مهمتر به صراحت از پیگیری مسئله شهادت ایشان و پیگیری قضائی تا رسیدن به مسئله انتقام صحبت کردند، که این نشان از دیپلماسی عزتمندانه کشور است، همه مردم ایران قاطعانه از موضع‌گیری رئیس جمهور در مجمع سازمان ملل به ویژه درخواست انتقام از قاتلان سردار سلیمانی را حمایت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خویش فرمودند که پیروزی و عزتمندی در سایه مقاومت به دست می‌آید، اساس حفظ و صیانت از کشور در پرتو مقاومت است، دشمنان باید بدانند که حقیقت ملت ایران حفظ مقاومت بوده و از این موضوع هم عصبانی هستند، ایجاد چالش در مسیر پیشرفت کشور برای تضعیف روحیه مقاومت بوده و هر روز یک بهانه درست می‌کنند.

 محمدی‌لائینی اضافه کرد: در روزهای اخیر مشاهده کردید که نسبت به هتک حرمت به مسجد، قرآن، تخریب اموال عمومی اقدام می‌کنند که مایه تأسف است و آنها تلاش دارند امنیت جامعه را مورد تهدید قرار دهند.

وی یادآور شد: همه این تلاش‌ها به این خاطر است که مقاومت مردم ایران شکسته شود، مردم ایران اراذل و اوباش را تنها گذاشته، ما امروز در راهپیمایی خودمان جمع شدیم که از نیروی انتظامی مقتدر حمایت کرده و با حضور خودمان با شهدا اعلام کنیم که ادامه دهنده راه آنها هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: ما امروز جمع شدیم به آمریکا، نیروهای غربی و نیروهای نیابتی آنها اعلام کنیم که شما هیچ غلطی نمی‌توانید، بکنید.

وی به خانواده توصیه  کرد؛ که مراقب فرزندان خودشان باشند و بهترین راه برای مقابله با اراذل و اوباش و فریب خوردگان فاصله گرفتن از این افراد است.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.