پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در سال 93

امام جمعه محترم حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای تیموری درشورای آموزش وپرورش منطقه چهاردانگه فرمودند:اگر فرهنگ جامعه درست شکل گیرد واصلاح شود، مدیریت واقتصاد ودیگر جنبه های امور هم اصلاح وسروسامان پیدا خواهد کرد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، در این جلسه ابتدا دبیر شورای آموزش و پرورش آقای مسعودیان زاده ضمن تقدیر و تشکر از اعضای جلسه، به ارائه گزارشی از مصوبات جلسه ی قبل این شورا و فعالییت های روز آموزش و پرورش و بیان انتظارات پرداخت.

در ادامه امام جمعه محترم حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای تیموری ضمن تشکر از فعالییت های انجام شده به توصیه ای در باب تعلیم و تربیت و نقش اساسی معلم پرداختند و با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی فرمودند: جامعه از متولیان امر فرهنگ و نظام تعلیم و تربیت انتظار دارد بر اساس تعالیم اسلامی جامعه را رشد و تعالی دهند. چرا که اگر فرهنگ جامعه درست شکل گیرد و اصلاح شود، مدیریت و اقتصاد و دیگر جنبه های امور هم اصلاح و سر و سامان پیدا خواهد کرد.

در این جلسه  آقای امینی بخشدار و رییس محترم شورای آموزش و پرورش، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات طی سال آموزش و پرورش و فعالییت اخیر در امر اسکان مهمانان نوروزی  گفت: معلمان عزیز از خدمتگزاران  صدیق و خدوم جامعه می باشند و باید شان و منزلت آنان در جامعه حفظ شود.

وي ادامه داد ان شاالله کلیه ی توان منطقه را به کار خواهیم گرفت تا به اندازه ی شان و منزلت معلم ، هفته ی معلم را گرامی بداریم و درخدمت فرهنگیان زحمت کش  منطقه باشیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.