پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهدا جهیزیه به نو عروسان نیازمند، توسط خیریه خیمه گاه اهل بیت

معصومه علیزاده رییس موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت (ع) چهاردانگه در جمع خبرنگاران در حاشیه اهدای جهیزیه به ۱۱ نوعروس در منطقه محروم چهاردانگه ساری گفت: در طول ۶ ماه گذشته جهیزیه ۲۰ نوعروس از طریق موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت به نیازمندان اهدا شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از کیاپرس، معصومه علیزاده رییس موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت (ع) چهاردانگه در جمع خبرنگاران در حاشیه اهدای جهیزیه به ۱۱ نوعروس در منطقه محروم چهاردانگه ساری گفت: در طول ۶ ماه گذشته جهیزیه ۲۰ نوعروس از طریق موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت به نیازمندان اهدا شد.

 

وی افزود: با تهیه کالاهای اساسی جهیزیه نوعروسان با همت خیرین تامین و به آنان اهدا شد تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

 

علیزاده با تاکید برا اینگه تامین جهیزیه ۱۵نو عروس دیگر نیز در دستور کار این موسسه قرار دارد افزود : خیرین ارجمند در صورت تمایل می توانند در تهیه جهیزیه این نوعروسان سهیم باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: این موسسه خیریه از تیرماه سال جاری تاسیس شده و تا بحال توانسته هزینه ای معادل ۷۵۰میلیون ریال را  بصورت نقدی و غیر نقدی در اختیار نیازمندان منطقه محروم چهاردانگه قرار دهد.

 

علیزاده گفت: افرادی که مایل به کمک می باشند می توانند از طریق شماره حساب ۰۱۰۹۸۴۱۵۰۳۰۰۵ کمکهای نقدی خود را به این موسسه اهدا تا به دست نیازمندان واقعی این منطقه اهدا نمایند.

 

گفتنی است: منطقه چهاردانگه با وسعت کیلومتر مربع دارای بیش از یکصد روستا بوده و در جنوب شهرستان ساری واقع است.

 

 jahizieh-1

jahizieh-2

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.