پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهدای ۱۰۰هزار بسته معیشتی و ۲۰۰ سری جهیزیه به یاد سردار دل‌ها در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز با اهدای ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و حمایتی و ۲۰۰ سری جهیزیه به خانواده‌های کم برخوردار و آسیب‌دیده از کرونای سراسر استان با حضور آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و سردار مسلمی “فرمانده سپاه کربلا ” در لشگر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این مراسم، با بیان اینکه به‌عنوان خدمت‌گزار در خدمت مردم شهیدپرور استان هستیم، اظهار کرد: با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها، خیران، مردم، خیران کمک‌های خوبی جمع‌آوری شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری مبلغ ۲۲۱ میلیارد تومان در قالب جهیزیه و لوازم زندگی و بسته معیشتی در خدمت مردم و نیازمندان هستیم.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: از این مبلغ حدود یک‌هزار و ۲۹۰ کمک جهیزیه به مبلغ ۳۹میلیارد تومان و ۳۲۵هزار بسته معیشتی به مبلغ حدود ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مسلمی بیان کرد: امروز آیین توزیع اقلام را داریم کل اعتباراتی که در این زمینه هزینه شده حدود ۴۶ میلیارد تومان است که دراختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز گفت: باتوجه به ادامه روند شرایط کرونایی نیاز به ادامه کمک‌های مومنانه است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا امروز حدود ۲۲۱ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی، سبد کالا میان اقشار نیازمند توزیع شد، افزود: امروز هم بخشی از بسته‌های معیشتی و هم توزیع جهیزیه درحال توزیع است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه از ابتدای امسال ۲۶۷ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه در قالب رزمایش توزیع شد، تصریح کرد: سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی و خیران در این زمینه سهم بسزایی داشتند و جای تقدیر دارد که دغدغه نیازمندان دارند.

این مسوول یادآور شد: مسلم است دشمنان از این وضعیت ناراحت هستند ولی انها می‌خواهند فشار اقتصادی روی اقشار مستضعف باشد ولی کمک‌های مومنانه مرهم و التیامی بر این مشکلات خواهد بود.

محمدی لائینی با بیات اینکه اقدام جهادی خیران قابل تقدیر است، گفت: همانطوری‌که شهدا با جان خود جهاد کردند امروز هم خیران با مال خود جهاد کردند که امیدواریم تا زنان بهبود فضای کسب و کار و معیشت تداوم یابد.

 /۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.