پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهدای هزار سری جهیزیه و ۵۰ هزار بسته‌ معیشتی به خانواده های کم برخوردار استان مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به مناسبت هفته دفاع مقدس، آئین اهدای هزار سری جهیزیه و ۵۰ هزار بسته معیشتی به خانواده های کم برخوردار سراسر استان با حضور سردار ضیاالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و جمعی از فرماندهان و مسؤولین استانی به همت سازمان بسیج سازندگی مازندران در لشکر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد.

سردار حزنی در این آیین اظهار کرد: ماموریت اصلی و اساسی سپاه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد امنیت پایدار  است و در کنار این ماموریت بحث محرومیت زدایی، مردم یاری و مردم دوستی  در سراسر کشور از جمله مناطق مرزی، حساس و محروم کشور را نیز برعهده دارد.

وی با بیان اینکه افتخارما این است که در کنار مردم هستیم، افزود: این اقدام امروز یک نمونه از کارهایی است که انجام شده و در روزهای آینده نیز در سراسر کشور انجام می شود، اقدامات عمرانی و غیرعمرانی، کمک مومنانه شامل لوازم التحریر و جهیزیه اجرا شده است.

در ادامه سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز در این آیین اظهار کرد: برای کمک به نیازمندان توزیع هزار سری جهیزیه را امروز انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، افزود: در سه ماهه اول سال حدود یک هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه توزیع شد و در ۶ ماهه اول سال جاری مجموعا ۲ هزار و ۵۰۰ سری را توزیع کرده دایم.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: در بحث بسته معیشتی به برکت همه نهادهای حماینی و خیرین حدود ۲۰۰ هزار بسته توزیع شد که در ۶ ماهه اول سال ۳۰۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

سردار مسلمی افزود: در هفته دفاع مقدس پروژه های مسکن محرومین، جاده روستایی، جاده بین مزارع، پل روستایی و مسائل در حوزه مدیریت بحران با حدود ۱۴۹ میلیارد ریال پروژه عمرانی را به بهره برداری رساندیم.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م/س


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.