پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انجام پروازهای عتبات تنها ازطریق هوایی/ زائران عتبات از مراجعه به افراد ناشناس و خارج از چرخه حج و زیارت پرهیز کنند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عباس اسماعیلی امروز در جلسه بررسی وضعیت سفر به عتبات از استان  اظهار کرد: براساس مجوز ستاد ملی کرونا به سازمان حج و زیارت در راستای اجرای طرح نوین عتبات عالیات توسط استان‌ها، مدیریت حج و زیارت  مازندران به‌عنوان یکی از استان‌های پیشرو با اعزام یک تیم مذاکره به عتبات عالیات عراق،  مقدمات کار را برای تامین خدمات، اسکان، تغذیه و حمل و نقل برای حضور زائران استان فراهم کردند. 

وی با بیان اینکه این مهم با قرارداد  پروازی انجام شده است، گفت: مقدمات اعزام زائران به ظرفیت یک پرواز در هفته تا پایان دی ماه با قیمت ۸ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان فراهم شده است. 

مدیر حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه اعزام زائران با ارائه خدمات بسیار خوب و باکیفیت و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد:  تمهیدات لازم در ارتباط با بیمه و امنیت زائرین نیز فراهم شده است. 

این مسؤول خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط کرونا و  محدودیت کشور عراق، ورود زائران به کشور عراق صرفا به‌صورت رفت هوایی  امکان پذیر است .

اسماعیلی یادآور شد: شرط تشرف زائرین به عتبات عالیات، انجام دو دوز واکسن کرونا و تست منفی پی سی آر است. 

وی با تاکید به هوشیاری متقاضیان سفرهای زیارتی بیان کرد: زائران برای اعزام به سفر عتبات عالیات،صرفا به دفاتر دارای مجوز زیارتی مراجعه کنند  از مراجعه به افراد ناشناس، متفرقه و خارج از چرخه حج و زیارت پرهیز کنند؛ چراکه افراد غیر مجاز از خدمات امنیت، بیمه و خدمات بهداشتی و درمانی، برخوردار نیستند.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.