پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتقاد عضو کمیسیون عمران مجلس از مدیران راه و شهرسازی مازندران

1

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه، قائم شهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد راه و شهرسازی در مازندران گفت: اهتمام جدی برای اجرای پروژه راه و شهرسازی در مازندران وجود ندارد.

به گزارش شمال نیوز ، کمال علیپور که در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مازندران سخن می گفت، با اشاره به مشکلاتی که در حوزه راه استان مازندران وجود دارد، اظهار داشت: مدیریت در راه استان تقسیم‌بندی نیست و بسیاری از پروژه‎های راه استان مازندران به تاریخ پیوست.

نماینده مردم قائم شهر ،سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طولانی شدن پروژه جویبار به قائمشهر گفت: 20 سال برای ساماندهی این محور 20 کیلومتری زمان برد و معلوم نیست اجرای این پروژه تاکی می‌خواهد ادامه داشته باشد. وی اضافه کرد: طولانی شدن پروژه‌ها نشان از عدم دغدغه مدیران در این بخش است.

علیپور ادامه داد: بسیاری از پروژه‌های استان مازندران نظیر آزاد راه تهران – شمال، تاکام – ساری و دیگر پروژه‌ها زمان طولانی را برای به ثمر رسیدن طی می‌کنند و این امر نشان می‌دهد که اهتمام جدی در این حضور نیست. وی گفت: ممکن است برخی‌ها عدم نبود اعتبار برای این موارد را پیش بکشند ولی حقیقت امر نداشتن دغدغه مدیران در این بخش به طولانی شدن پروژه‌ها دامن می‌زند.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جویبار شهر قهرمان پرور در حوزه ورزش استان است و قرار است چند ماه دیگر مسابقات کشتی جهانی در این شهر برگزار شود. وی بیان داشت: در شورای برنامه‌ریزی به جای ارائه گزارش کار دو مورد از مشکلات مازندران حل شود.

علیپور اضافه کرد: در طول این مدت اگر سالی چند متر از راه قائمشهر به جویبار احداث می‌شد این مشکل در این مدت حل و فصل می‌شد. وی با انتقاد از عدم بهره‌برداری مدیران مازندران از ظرفیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی گفت:  در این دو سالی که در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هستم یک مسئولی درباره اجرای پروژه‌ها و نحوه تخصیص بودجه و یا دریافت راهکار مناسب بودجه مشورتی از نمایندگان استان و بنده نگرفت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر قرار است گردشگری مناسب در استان داشته باشیم نیاز است به حوزه راه توجه جدی شود. وی گفت: بسیاری از راه دسترسی به دریا و راه‌آهن مازندران تعطیل است و به این بخش‌ها توجه جدی نمی‌شود.

علیپور درباره اعتبار ماده 180 که دولت این رقم را در اختیار نمایندگان مجلس قرار داد، گفت: مجمع نمایندگان مجلس در این باره تصمیم گرفتند و پیشنهاداتی را مطرح کردند و مسئولان استان نیز مطابق پیشنهاد مجمع نمایندگان مازندران نسبت به هزینه کرد این بودجه اقدام کنند.

1 نظر
  1. کاربر می گوید

    عقب افتادگی مازندران به علت نبود مدیران کار امد در استان است بنده هر بار به اصفهان سفر میکنم تغییرات انچنانی در این استان میبینم که واقعا باید دست مریزاد گفت اما در استان من که مازندران باشد متاسفانه اینگونه نیست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.