پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتقاد بابایی کارنامی از عملکرد صندوق کارآفرینی کشور/ طرح مجلس برای ممنوعیت تغییر کاربری اراضی

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی بابایی‌ کارنامی عصر امروز در جلسه کارگروه تسهیل تولید در استان مازندران، اظهار کرد: سیاست‌های پولی و مالی کشور باید طوری تنظیم شود که بنگاه‌های اقتصادی باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی تصریح کرد: طرح  ممنوعیت تغییر کاربری اراضی کشاورزی به صورت دو فوریتی قرار است در مجلس مورد بحث و بررسی قرار گیرد، تا از زمین به عنوان فرصت مورد استفاده شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزارت تعاون به تنها متولی بخش اشتغال نیست، برای توسعه اشتغال نیاز به همراهی همه دستگاه‌های اجرایی داریم.

بابایی‌کارنامی اضافه کرد: کاهش نرخ بیکاری دغدغه همه مردم است تا پایان این دولت باید زیرساخت‌های ویژه توسعه استان طراحی شود.

وی یادآور شد: با توجه به مشکلاتی که در مازندران برای تامین زمین وجود دارد باید مدل توسعه اقتصادی در استان مطرح شود که مختص این استان باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید توقع داریم که منابع مناسب را در اختیار استان قرار دهد.

وی اضافه کرد: مرکز استان مازندران سه واحد تولیدی دارد که به دلیل ضعف زیرساخت‌های از حداکثر ظرفیت خویش بهره‌برداری نمی‌کنند.

بابایی‌کارنامی ادامه داد: در حمایت از شالیکوبی‌داران و صنایع تبدیلی اشکالات فراوانی وجود دارد که در اختیار استان و استانداری نیست.

وی اضافه کرد: واحدهای دخانی استان مازندران نیاز به زیرساخت‌ها و سیاست‌گذاری‌های حمایتی دارند، سهم ۷ هزار میلیارد تومانی دخانیات مازندران از ۳۵ هزار تومان آورده مالی که در بازار کشور وجود دارد بسیار کم است.

 /86004/غ/ح


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.