پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتصاب عیسی میر شفیعی به سمت معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندارن

آیین تودیع و معارفه معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران برگزار شد. سید عیسی میر شفیعی به سمت معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندارن منصوب گردید. در این مراسم از تلاش های صادقانه منیره موحدی قدردانی به عمل آمد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، روز چهارشنبه 31 ارديبهشت 1393 آیین تودیع و معارفه معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران پس از نماز ظهر و عصر در نمازخانه اداره کل برگزار گردید.

 

در اين مراسم توديع و معارفه و طي حكمي از جانب سيد علي قاسمي، مدير كل آموزش و پرورش استان مازندران، سید عیسی میر شفیعی به سمت معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندارن منصوب گردید. در این مراسم از تلاش های صادقانه منیره موحدی، معاون پيشين اين معاونت قدردانی به عمل آمد.

 

در این آیین، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: یکی از کارهایی که باید در سال فرهنگ به آن توجه ویژه داشته باشیم، بالابردن آستانه تحمل است. از رسالت های آموزش و پرورش است تا انسان ها طوری تربیت شوند که بتوانند همدیگر را تحمل کنند .

 

قاسمی افزود: اگر به این مهم دست یابیم کارها با تدبیر به پیش می رود و پیگیری می شود. وظیفه ماست که بستری مهیا کنیم تا به دور از فضای احساسی حرف بزنیم و کار کنیم. پیش بردن امور با تدبیر و حوصله از مشخصه های انسان دیندار است. این ویژگی در ارتقای فرهنگ نیز نقش آفرینی می کند. تثبیت نظام با کارهای فرهنگی صورت می گیرد و این امر بالندگی نظام را نیز سبب می شود .

 

قاسمی در پایان به تشریح جایگاه آموزش ابتدایی پرداخت و آن را از مهم ترین مراحل و بخش آموزش و پرورش برشمرد.

 

وی  از معاون جدید آموزش ابتدایی خواست تا در اسرع وقت نسبت به ساماندهی نیروها در این حوزه اقدام  و در تقویت مهارت های معلمان دوره ابتدایی برنامه ریزی نماید .

 

در پایان مراسم از تلاش های سرکار خانم موحدی قدردانی گردید و سید عیسی میرشفیعی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران به سمت معاون آموزش ابتدایی معرفی شد.

 

…………………………………………………….

 

پايگاه خبري چهاردانگه نيوز: آقاي سید عیسی میر شفیعی اهل روستاي لنگر از توابع دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه هستند. پايگاه خبري چهاردانگه نيوز انتصاب آقاي مير شفيعي به اين سمت را به ايشان تبريك گفته و برايشان در اين سمت آرزوي موفقيت و سربلندي مي كند.

 

moarefeh-eisa-mir-shafiei-3

moarefeh-eisa-mir-shafiei

moarefeh-eisa-mir-shafiei-2

moarefeh-eisa-mir-shafiei-1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.