پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه نوشهر: عده‌ای با ترویج بدحجابی درصدد بی‌هویت کردن انقلاب هستند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود مشایخ در خطبه های نماز جمعه نوشهر افزود: متأسفانه برخی از خانواده‌ها مسائل عفاف و حجاب را در مکان‌های مختلف از جمله داخل خودروها رعایت نمی‌کنند و به تعبیری باید مدعی شد اینها شمال کشور را به عنوان حیاط خلوط خود می‌دانند.
وی از پیامدهای سو و منفی پدیده بی حجابی در جامعه با ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: بی حجابی و بد حجابی سبب فساد، بی بندباری و گسستن شیرازه زندگی و کانون خانواده‌ها و مهمتر از همه باعث سلب آرامش در جامعه می‌شود و نباید اجازه داد این پدیده منفور در کشورمان ترویج پیدا کند.

امام جمعه نوشهر گفت: این رفتارها به دور از شأن و منزلت خانواده‌های مسلمان شیعی در نظام جمهوری اسلامی است و باید برابر ضوابط با این عوامل برخورد کرد.

مشایخ با اشاره به روز عفاف و حجاب و نقش آن در جامعه، افزود: هرچند اقداماتی خوبی به مناسب چنین روزی در شهرستان صورت گرفته ولی کافی نیست و در این حوزه آموزش و پرورش و دیگر مراکز علمی و دانشگاهی باید به میدان بیایند و برای ریشه کنی این پدیده منفور کمک کنند.

وی ادامه داد: امروز بدخواهان نظام جمهوری اسلامی و آنانی که درصدد ضربه زدن به هویت این نظام جمهوری اسلامی هستند باید بدانند شعاع انقلاب اسلامی ایران تا آفریقا گسترش پیدا کرده و دشمنان کور خوانده‌اند که می‌توانند با ترفندها و دسیسه‌ها انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

امام جمعه نوشهر به موضوع توافق هسته‌ای برجام هم اشاره کرد و گفت: ایران به بند بند این توافق هسته‌ای بدرستی عمل کرد ولی اروپایی‌ها نیز در عمل ثابت کردند که به مفاد برجام پایبند نبوده و بدعهدی‌های خود را نشان دادند.

وی افزود: آمریکا باید بداند که ایران اسلامی هیچگاه در مقابل این بدعهدی‌ها سکوت نخواهد کرد ضمن آنکه به غنی سازی اورانیوم ادامه می‌دهد و ملت ایران تمامی این تحریم‌های ظالمانه را به فرصت تبدیل خواهند کرد و همان طوری که تمامی پیشرفت‌ها به خاطر این تحریم‌ها بوده است.

۷۰۷۸ /‏۱۶۰۲/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.