پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه تنکابن: شهدا با استفاده از قدرت ولایت، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از تنکابن، حجت‌الاسلام سیدمهدی هدایتی امروز در مراسم یادواره شهید شیرودی که با حضور وزیر راه و شهرسازی در حال برگزاری است، اظهار کرد: شهدای ما در میدان نبرد با دشمن جانانه ایستادند و با استفاده از قدرت ولایت، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

وی گفت: جنگ تحمیلی یک تهدید بود و از دل این تهدید، فرصت‌های بسیار ارزشمندی به دست آمد.

امام جمعه شهرستان تنکابن افزود: شیرودی‌ها و فرماندهان لشکر و جوانان غیورمردی که دشمن هنوز متحیر این عزیزان و جوانان ما در دفاع و مقاومت‌ است.

وی یادآور شد: امروز اگر شیرودی بود در سنگر اعتقادی می‌جنگید و به عنوان یک سرباز از حریم اعتقادی دفاع می‌کرد.

هدایتی اظهار کرد: ملت ما بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب پای ارزش‌ها ایستادند و فدایی رهبرند و جان‌شان را فدای رهبری می‌کنند.

امام جمعه تنکابن گفت: شهدای ما با قدرت در جنگ تحمیلی در برابر دشمن ایستادند و با استفاده از قدرت ولایت، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و درس بزرگ ایستادگی به ما دادند.

وی با بیان اینکه تنکابن در کنار داشتن جنگل و دریا مشکلاتی هم دارد و مورد بی‌مهری مسؤولان استانی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش‌های مسؤولان شهرستانی باید برخی معضلات از سوی مرکز استان و مدیران استانی برطرف شود.

هدایتی افزود: مردم همچنان پای انقلاب هستند و زیبنده نیست بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب منطقه شیرود محل شهید شیرودی مشکل آب داشته باشد و فرد بومی که با وجود همه مشکلات منزلی بنا کرده اکنون مشکل آب و برق و گاز داشته باشد، اما خوش‌نشینان در خارج از بافت خانه بسازند و همه امکانات را هم داشته باشند‌ و بومیان که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی مال و جان و فرزند دادند در خلوت اشک بریزند.

وی یادآور شد: همین‌مردم و محرومان همواره پای انقلاب بوده و هستند و میدان به دشمن ندادند اما برخی خوش‌نشینان در میدان دشمن خوش رقصی کردند.

امام جمعه تنکابن‌گفت: ما می‌دانیم دولت با مشکلات عدیده مواجه است، اما خواستار نگاه مهربانانه به منطقه و بخش‌های مختلف شهرستان تنکابن برای رفع محرومیت‌ها هستیم.

پایان پیام/۸۶۰۰۲/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.