پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام‌جمعه نوشهر: دولت انقلابی باید با ویژه‌خواری و فساد مقابله کند

0

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: چنین دولتی باید از بیگانگان دل ببرد و به داشته‌های خود تکیه کند.

وی ادامه داد: زمینه‌ سازی برای حضور جوانان، پاکدستی و ساده‌زیستی و جلوگیری از حیف‌ و میل بیت‌المال از دیگر ویژگی‌های دولت معیار در جمهوری اسلامی است.

امام‌جمعه نوشهر با اشاره به دیدار اعضای هیأت دولت با رهبر انقلاب ، گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر حمایت دولت از تولیدات داخلی تأکید کرد.

وی افزود: اقتصاد و فرهنگ دو موضوع مهم است و به فرموده رهبر، فضای فرهنگی باید باز باشد ولی ولنگاری پذیرفته نیست و با فساد و بدحجابی باید مقابله کرد.

مشایخ افتتاح ورزشگاه پیشرفته نوشهر را که در روز گذشته با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت، از اخبار خوش این هفته برشمرد و افزود: این ورزشگاه با اعتبار سفر رهبر معظم انقلاب ساخته شد و نشانه حمایت عملی وی از جوانان است.

وی ادامه داد: دیروز در آیین افتتاح این پروژه دو مشکل شهر را گفتم که یکی انتقال زندان به بیرون شهر و دیگری احداث پل کمربندی بود که برای حل هر دو مورد، قول مساعد داده شد.

امام‌جمعه نوشهر اظهار داشت: در هفته قبل، کشتی نفت‌کش ایران که به دست نیروهای انگلستان در تنگه جبل‌الطارق توقیف شده بود آزاد شد. این رخداد نشانِه قدرت جمهوری اسلامی است و آنان به این نتیجه رسیدند که باید از خوی استعمارگری خود دست بکشند.

مشایخ اول شهریور روز بزرگداشت ابن‌سینا و روز پزشک و همچنین پنجم شهریور روز بزرگداشت رازی و روز داروسازی را گرامی داشت و اظهار داشت: در عهد جمهوری اسلامی، در پزشکی و داروسازی پیشرفت‌های خوبی شده است.

۷۵۱۷/ ۱۶۰۲/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.