پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان/امسال یک میلیون بیمه‌شده جدید جذب داریم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، بیت‌الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در پنجمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران  با اشاره به اهمیت وزارت تعاون، رفاه و امور اجتماعی ، اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد مردم در زمینه‌های معیشت و رفاه با حوزه‌های اجتماعی ارتباط مستقیم دارند.

وی با اشاره به اینکه فکر و اندیشه ما حل مشکلات مردم است، افزود: حتما با مردم ارتباط داشته باشیم چرا که مردم ولی نعمت ما هستند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اعلام اینکه تمام تلاش مسئولان در راستای خدمت به مردم باشد، ادامه داد: شبانه‌روز باید در خدمت مردم باشیم و تلاش داریم در دولت انقلابی و مردمی باید کارهای تحولی انجام دهیم.

برقراری، تحقق عدالت اجتماعی را از رسالت‌های این صندوق عنوان کرد و گفت: حدود ۳۰ میلیون نفر جامعه هدف ما در صندوق بیمه هستند.

*حل مشکل ۲۰ساله مربیان قرآنی

وی با اعلام اینکه باید با رویکرد جهادی و انقلابی مشکلات مردم را رسیدگی و حل کنیم، ادامه داد: جامعه هدف ما از مهم ترین اقشار کشور هستند و برای ایجاد تحول باید همگی تلاش بی‌وقفه داشته باشیم.

برقراری از افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در سال جاری خبر داد و گفت: این اقدام در تاریخ صندوق بی‌سابقه بوده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فعالیت ۱۸۰۰ کارگزاری در سراسر کشور، افزود: سند راهبردی صندوق با مشارکت جمعی تدوین شده است.

برقراری ادامه داد: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال یک میلیون بیمه شده جدید جذب داریم و این افراد تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بیان کرد: ۳۰ هزار مربی قرآن در کشور بیمه شدند و مشکل ۲۰ سال آنها حل شده است.

* ۷ هزار و ۶۰۰ تعاونی فعال در مازندران

علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد مردم با وزارت تعاون در ارتباط هستند و خدمات مهمی ارائه می کنند.

وی با اشاره به اینکه وحدت رویه خوبی بین مدیران استان برای ارائه خدمات به جامعه هدف وجود دارد، تصریح کرد: همکاران ما با تلاش شبانه‌روزی در حال خدمت به مردم هستند و باید پشتیبانی بیشتری از مجموعه صورت گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه ۷هزار و ۶۰۰ تعاونی فعال در استان داریم، افزود: با توجه گستره کاری نیازمند توجه ویژه از لحاظ بودجه‌ای هستیم تا پاسخگوی مردم باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره ضرورت تعامل بین مدیران، تصریح کرد: مدیران باید با تعامل و هم افزایی خدمات بی‌وقفه به مردم شریف ارائه کنند.

 /۸۶۰۳۴/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.