پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش قابل ملاحظه دما فردا در آسمان مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری در مازندران هستیم که از بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود که در ارتفاعات مرکزی و شرقی همراه با رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود.

وی با بیان اینکه فردا آسمانی صاف همراه با افزایش قابل ملاحظه دما خواهیم داشت، افزود: طی این مدت در ارتفاعات همراه با وزش باد گرم جنوبی و گاهی نسبتا شدید خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  اضافه کرد: با توجه به افزایش قابل ملاحظه دما فردا در استان شالیکاران نسبت به تهویه مناسب خزانه‌های برنج اقدام کرده و باتوجه به وزش باد تمهیدات لازم را درارتباط با مقاوم‌‌سازی پوشش خزانه‌ها بیندیشند.

اسدی با اشاره به افزایش ابر و وزش باد اواخر فردا در آسمان مازندران، تصریح کرد:  روز چهارشنبه هوایی نیمه‌ابری همراه با کاهش دما را خواهیم داشت که اواخر وقت چهارشنبه شاهد افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد هستیم.

وی یادآور شد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از پنج‌شنبه تا اوایل هفته آسمانی نیمه‌ابری تا ابری گاهی همراه با بارش پراکنده، وزش باد و کاهش دما را خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  در پایان گفت: دریای مازندران طی امروز و فردا به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

 /۸۶۰۳۴/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.