پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش دما و وزش باد گرم تا اواسط هفته در آسمان مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در روزهای آینده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: روزهایی نسبتا گرم و شب‌های نسبتا سرد پاییزی را در هفته گذشته در آسمان مازندران پشت سر گذاشتیم.
وی افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی، تا اواسط هفته جاری با شکل‌گیری جریانات جنوبی انتظار داریم شاهد افزایش دما و به‌ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات گاها با وزش باد گرم نسبتا شدید باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: اواخر سه‌شنبه با تغییر سوی جریانات و شکل‌گیری جریانات خنک و مرطوب شمالی انتظار داریم شرایط برای افزایش ابر و  وزش باد در آسمان مازندران مهیا شود.

اسدی تصریح کرد: باتوجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری با استقرار جریانات خنک و مرطوب شمالی انتظار داریم شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری باشیم.

وی ادامه داد: طی این مدت علاوه بر کاهش دما انتظار داریم گاهی شاهد بارندگی در آسمان مازندران باشیم که در مناطق کوهستانی به‌دلیل مه‌الودگی با  کاهش دید همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران نیز طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

 /۸۶۰۳۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.