پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزايش ضريب ايمني در محور شهميرزاد – كياسر

رئيس اداره راه و ترابري مهديشهر از نصب يكدستگاه پل عابر پياده و برج نوري با هدف ارتقاي ايمني در محور شهميرزاد – كياسر خبر داد.

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهادانگه ساری، به نقل از روابط عمومي اداره كل راه ترابري استان سمنان ، رحمت ا.. اميدي اظهار داشت: به منظور افزايش ضريب ايمني و كاهش حوادث جاده اي در محور ارتباطي شهميرزاد – فولادمحله – كياسر واقع در شهرستان مهديشهر اداره راه و ترابري شهميرزاد نسبت به نصب يكدستگاه پل عابر پياده در محدوده بافت داخلي روستاي فولادمحله و احداث برج نوري (روشنايي) به ارتفاع 24 متر در سه راهي فولادمحله – كياسر جهت تامين روشنايي مناسب در شب اقدام كرد.

 

وي در ادامه افزود : ضمناً براي اجراي عمليات مذكور جمعاً مبلغ 1600 ميليون ريال ( پل عابر پياده 1200 ميليون ريال و برج نوري 400 ميليون ريال) از محل طرح ايمن سازي راهها هزينه شده است.

 

امیدوار هستیم که این اقدامات هر چند کوچک در هر نوعی برای افزایش ایمنی محور کیاسر – ساری انجام شود تا ذره ای از خطرات این محور را که به محور مرگ موسوم شده است کم کنیم.

 

 

2 نظرات
  1. جعفر می گوید

    پل عابر 120 میلیون تومن?

    فک کنم اشتباه نوشتید.
    ………………………………………………………..
    پایگاه خبری چهادانگه ساری: این خبر دقیقاً با همین متن از منبع ( روابط عمومی اداره کل راه ترابری استان سمنان ) نقل شده است.

  2. 83عاشق چهاردانگه می گوید

    دست اداره راه و ترابری درد نکنه متشکریم.اما فکر کنم با احداث چند پل دیگر در سمنان و دامغان جمعا این قیمت درج شده.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.