پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعزام بیش از ۹ هزار دانش آموز مازندرانی به اردوی راهیان نور

0

ایسنا/مازندرانمسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا مازندران از اعزام بیش از ۹ هزار دانش آموز مازندرانی به اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، عسگر مجیدی در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در سالن جلسات حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا برگزار شد با بیان اینکه اردوی راهیان نور یکی از موثرترین کارهای فرهنگی در بین جوانان و آحاد جامعه است، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور موجب ترویج فرهنگ بین جوانان و نسل‌های آینده ما می‌شود تا با آرمان‌های انقلاب این فرهنگ انتقال پیدا کند چراکه انقلاب ما، یک انقلاب جهانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش دشمن بر این است که دوره دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: ظرفیت اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور امسال نا محدود است و هر دانش‌آموزی که تمایل دارد، می‌تواند ثبت نام کند.

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: ثبت نام دانش‌آموزان برای حضور در اردوی راهیان نور از طریق پایگاه‌های بسیج دانش آموزی در مدارس انجام می‌شود.

مجیدی با بیان اینکه مدت زمان اردوی راهیان نور ۴ روزه است، گفت: پیش بینی می‌شود امسال نیز همانند سال گذشته حدود ۹ هزار دانش‌آموز مازندرانی در اردوی راهیان نور حضور داشته باشند.

وی درباره برنامه‌های اردوی راهیان نور در هفته بسیج دانش‌آموزی در مازندران افزود: ۳ هزار برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در قالب ۴۰ عنوان که اغلب آن‌ها در مدارس برگزار خواهد شد.

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا مازندران مهم‌ترین برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی را مسابقه گام دوم انقلاب و کرسی آزاداندیشی دانست و بیان کرد: بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، سفر زیارتی معصومین در قم، بازدید از منطقه فتح المبین و عملیات والفجر ۸ اروند، بازدید از پالایشگاه نفت آبادان، روایتگری دفاع مقدس، غبار روبی گلزار شهدا، تجلیل از نخبگان علمی مازندران و سخنرانی‌های روحانیون در طول مسیر از برنامه های اردوی راهیان نور دانش آموزی بوده که با همت بسیج دانش‌آموزی و سازمان آموزش و پرورش صورت گرفته است.

مجیدی یادآور شد: خواهران دانش‌آموز از ۱۱ آبان ماه و برادران دانش‌آموز از اوایل بهمن ماه به مناطق اعزام خواهند شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.