پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعزام اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع برق مازندران به مناطق برف زده گیلان

0

ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از اعزام ۵ اکیپ فنی عملیاتی با ۲ دستگاه بالابر و لوازم و تجهیزات کامل به مناطق برف زده گیلان خبر داد.

رضا غفاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بارش برف سنگین در استان گیلان و مشکلات فرا روی هموطنان عزیز در منطقه شمال کشور ۲۱ نفر از نیروهای متخصص و فنی به سرپرستی مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات و رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت با لوازم و تجهیزات کامل به گیلان اعزام شدند.

وی ساختارصنعت برق را با توجه ساختاری مدیریتی بحران دانست و تصریح کرد: صنعت برق، صنعتی که ۲۴ ساعته برای خدمت و سرویس دهی آماده است در معرض بحران‌ها هم قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از آمادگی این صنعت برای مقابله با بحران در مواقع مختلف پرداخت و خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در سال‌های اخیر به ویژه در مازندران به وقوع پیوسته الحمدلله به خوبی مدیریت شده و مجموعه کارکنان عزیز و زحمت کش صنعت برق به ویژه در مازندران قبل از ورود سایر دستگاه‌های دست اندرکار بحران در مناطق حضور پیدا می‌کنند و وظایف خودشان را به خوبی انجام می‌دهند.

غفاری به اتفاقات سال‌های اخیر به ویژه برف گیلان و مازندران سرمای سرد و طاقت فرسای سال ۸۶ ، طوفان‌های ۷/۷/۸۷ و شهریور ۹۵، سیل اسفند ۹۷ و فروردین ۹۸ ، ریزش کوه و رانش زمین در مناطق مختلف از جمله بحران‌های پیش روی این شرکت در یک دهه اخیر اشاره کرد و افزود: در این شرایط سخت همکاران زحمت کش و ایثارگر این شرکت با تلاش شبانه روزی و بی وقفه از تمام توام فنی و مدیریتی خودش عبور از بحران بکار گرفتند به گونه‌ای که مورد تحسین مقامات استانی و کشوری قرار گرفتند.

وی یادآور شد: در یکی دو سال اخیر نیز مانورهای عملیاتی با انسجام خاصی در سراسر استان برگزار می‌شود که نتیجه بسیار خوبی به همراه داشته و ضمن به نمایش گذاشتن قدرت فنی و عملیاتی مشکلات فیدرهای بحرانی شبکه‌های فشار متوسط اصلاح و بهسازی می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.