پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعتراف سرایدار زن به قتل بردیا ۶ ساله در کلاردشت

در پی وقوع قتل پسربچه ای ۶ ساله به نام”بردیا”در منطقه”رودبارک”شهرستان “کلاردشت” در نهم تیرماه سال جاری، سرایدار زن به قتل این کودک پس از گذشت دو ماه اقرار کرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پی اعلام فقدانی پسربچه ای ۶ ساله به نام “بردیا” در منطقه رودبارک شهرستان کلاردشت، در تاریخ نهم تیرماه سال ۱۳۹۵ و در پی آن کشف جسد این کودک در داخل کیسه گونی در کنار رودخانه ” آبسرد” در تاریخ دهم تیرماه سال جاری، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

ماموران پلیس آگاهی در همان ساعات اولیه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ضمن بررسی صحنه جرم و گزارش پزشکی قانونی موفق شدند،در کمتر از پنج ساعت سه مظنون به قتل را شناسایی، دستگیر و با انجام اقدامات ویژه پلیسی، زنی به نام “ز- ص”سرایدار منزل پدری مقتول را به اتهام قتل دستگیر کنند.

 

براساس این گزارش، این زن که در تحقیقات و بازجوئی های اولیه پلیس منکر هرگونه اقدام به قتل و بزه انتسابی شد،با توجه شواهد و قرائن موجود پس از گذشت دو ماه تلاش کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و به قتل بردیا ۶ ساله اقرار کرد.

 

متهمه در اظهارات خود علت و انگیزه قتل را اختلالات روانی اعلام کرد و پس از تشریح و بازسازی صحنه جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.