پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعتراض و انتقاد اعضای شورای شهرستان ساری به مدیران ارشد استان

مهمترین مشکلاتی که در شهرستان ساری وجود دارد و علیرغم تأکید چند باره اعضای شورای شهرستان به آنها رسیدگی نشده است!؟

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از شبکه نیوز، اعضای شورای اسلامی شهرستان ساری از بی توجهی مسئولین استان نسبت به مشکلات این شهرستان سخت معترض و گله مند هستند. این اعضا اعتقاد دارند مسئولین مازندران و حتی مرکز استان توجهی به جایگاه این شورا ندارند و به مشکلاتی هم که از سوی این اعضا مطرح می شود، بی توجهی می کنند.

 

مهمترین مشکلاتی که در شهرستان ساری وجود دارد و علیرغم تأکید چند باره اعضای شورای شهرستان به آنها رسیدگی نشده است را می توان در ناامن بودن جاده ساری به کیاسر، بحث عدم ساخت و نصب کارخانه زباله سوز، بی توجهی به عمران و آبادانی روستاها، مشکلات خشکسالی و کمبود آب آشامیدنی، کمبود امکانات بهداشتی و درمانی، بحث گردشگری، احیای جنگلها و دامداری – باغداری و کشاورزی و بی توجهی مسئولین به بحث حساسیت مردم در تقسیمات جغرافیایی و تنش های احتمالی اشاره کرد؛ امیدواریم مسئولین با تفکر و بررسی در موضوعات مطرح شده، اقدامات موثری را در راستای رفع همه آنها بردارند.

 

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: متاسفانه در پی اعتراض اعضاء شورای شهر ساری که به نظر کمی دیر اعلام شده می توان دریافت که اکثر موضوعاتی که اعضای شورا لیست کرده اند متوجه بخش چهاردانگه است و این نشان از محرومیت و مظلومیت این بخش است که عمده مشکلات شهرستان مربوط به این بخش از شهرستان است که در طول سالیان سال مورد بی مهری و بی توجهی مدیران ارشد استان و حتی اعضای شورای شهر ساری (که خود مسبب و استمرار آوردن زباله های ساری به چهاردانگه هستند) قرار گرفته است. امیدواریم که این اعتراض طلیعه ای باشد برای اهمیت جمعی و اهتمام این مسئولان برای رفع معضلات و مشکلات موجود.

 

1 نظر
  1. رل می گوید

    منظورش حجازی است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.