پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعتراض فرزند شهید حجت الاسلام «ولی اله سلیمانی فرد» به کنگره ملی شهدای روحانی + فیلم تیزر کنگره

«زهره سلیمانی فرد» فرزند شهید مفقود الاثر حجت الاسلام «ولی اله سلیمانی فرد» اولین شهید روحانی کشور با توجه به عدم جانمایی تمثال مبارک این شهید والامقام در تیزر کنگره ملی شهدای روحانی با صدور پیامی اعتراض خود را اعلام و خواستار تصحیح این تیزر شد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید روحانی ۴ خرداد ماه جاری با عنوان «تعهد سرخ از حجره تا سنگر» به میزبانی استان قم در مصلی بزرگ قدس برگزار خواهد شد. در راستای برگزاری این مراسم معنوی تیزر تبلیغاتی در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده و متاسفانه جای تمثال مبارک برخی از روحانیون برجسته انقلاب اسلامی نظیر شهید مفقود الاثر حجت الاسلام «ولی اله سلیمانی فرد» اولین شهید روحانی کشور در این تیزر خالی است. فرزند این شهید والامقام نیز با صدور پیامی اعتراض بیت شهید سیلمانی فرد به بی توجهی برگزار کنندگان کنگره ملی شهدای روحانی به عدم جانمایی نام و تصویر شهید سلیمانی فرد اعلام و خواستار تصحیح این تیزر شد.

فیلم تیزر کنگره 400 شهید روحانی با عنوان « از حجره تا سنگر »

بسم رب الشهدا و الصدیقین

اینجانب «زهره سلیمانی فرد» فرزند شهید مفقود الاثر حجت الاسلام «ولی اله سلیمانی فرد» می باشم.

همان طور که مستحضرید طبق تحقیقات به عمل آمده پدر من اولین شهید روحانی دفاع مقدس است که در 22 مهر ماه سال 1359 در منطقه سر پل ذهاب مفقود الاثر گردید و هنوز هم پیکر پاکش برنگشته است.

اینجانب به نمایندگی از بیت شهید حجت الاسلام ولی اله سلیمانی فرد از شما دست اندرکاران کنگره ی شهدای روحاتی گله مند ام که بسی عجیب است که در تیزر تبلیغاتی این کنگره تصویر این شهید شاخص و البته غریب و مظلوم وجود ندارد، گرچه این شهید والامقام خودشان علاقه دارند شبیه مادر مظلومه ی سادات بی نشان بمانند و بیش از چهل سال است که دخترش در حسرت دیدار پدر مانده، اما وظيفه ی من و شما به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا شناساندن این مردان آسمانی به نسل پرسشگر امروز است.

بر این اساس بیت این شهید والامقام از شما بزرگواران تقاضا دارد هر چه سریع تر تیزر کنگره را اصلاح نموده و تصویر شهید حجت الاسلام ولی اله سلیمانی فرد را نیز به عنوان اولین شهید روحانی دفاع مقدس در تیزر  کنگره شهدای روحانی اضافه کنید و در صورت عدم اصلاح بنده و بیت شهید علی رقم علاقه ی فراوانی که به شهدا و مجلس نورانی آنان داریم، به نشانه ی اعتراض در این مراسم شرکت نخواهیم کرد.

با تشکر
«زهره سلیمانی فرد» فرزند اولین شهید روحانی دفاع مقدس شهید حجت الاسلام «ولی اله سلیمانی فرد»

 

 شهید  حجت الاسلام ولی اله ه سلیمانی فرد، سه تير 1337 در یک خانوداه مذهبی و كشاورز  از مادري سادات در روستای ازنی بخش چهاردانگه ساری  متولد شد. حجت الاسلام شهيد ولي اله سليماني فرد در سال 1357، ازدواج نمود كه حاصل اين ازدواج پر بركت دو فرزند يك دختر به نام زهره و يك پسربه نام روح الله است كه پسر ايشان بعد از شهادت ايشان، متولد شد و به سفارش اين شهيد و علاقه مندي زياد به امام خميني(رحمت الله عليه) نام فرزند پسرشان روح الله گرفته شد.

حجت الاسلام شهيد ولي اله سليماني فرد 22 مهرماه 1359 در اولين روزهاي شروع جنگ تحميلي بعد از گذشت 22 روز از شروع جنگ در سر پل ذهاب به شهادت رسيده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.