پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اسلام‌ستیزی مکرون نشانه نفوذ عمیق اسلام در اروپا است

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر،حجت‌‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار امام جمعه بهنمیر بابلسر در نمازجمعه این هفته این شهر گفت: یکی از موضوعات سبک زندگی دینی موضوع خانواده و یکی از ارکان خانواده پدر و مادر هستند و در قرآن آیات زیادی جهت سفارش احترام به والدین و احسان به پدر و مادر ذکر شده است.

وی افزود: معنای احسان مطلق به والدین در قرآن  بیان شده است که یعنی هر نوع کمک و خدمت و نیکی باید به پدر و مادر انجام داد و احسان به والدین باید تمام و کمال باشد حتی نگاه به پدر و مادر باید مهربانانه باشد.

 شریف‌تبار ادامه داد: پیامبر و امامان پدران معنوی امت هستند و اولین حقوقی که امت نسبت به پیامبر (ص) و امامان و امام زمان (عج) دارد اطاعت از آنان است و اگر امت با اعمالش امام زمانش را ناراحت کند مورد لعن خدا قرار خواهد گرفت.
 
امام جمعه بهنمیر در ادامه خطبه‌های نماز پیرامون پیامبر اکرم (ص) بیان کر: رمز موفقیت پیامبر (ص) هم در جاذبه پیام بود که رسول خدا از سوی پرودگار آورد به‌نام قرآن و هم جاذبه پیام‌آور یعنی وجود نازنین رسول خدا حضرت‌محمد (ص) بود. 

وی افزود: پیام قرآن پیام فطرت، اخلاق و وحدت است و رسول خدا علاوه بر مهربانی و دلسوزی، دارای صلابت و قاطعیت بودند و پیامبر بهترین الگو برای بشریت به‌ویژه مسلمانان است. 

خطیب جمعه بهنمیر به سالروز ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: تسخیر لانه جاسوی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۵۸ توسط امام خمینی (ره) انقلاب دوم نامگذاری شد انقلاب اول باعث سقوط رژیم سلطنتی و استبداد شاه شد و انقلاب دوم علیه استکبار و آمریکا و توطئه‌ها و جنایت‌های چندین ساله آمریکا علیه ایران بوده است.

شریف‌تبار تصریح کرد: امروز خطری که انقلاب را تهدید می کند غفلت جوانان از جنایات آمریکا علیه ایران و خطر دیگر تحریف انقلاب است. 

خطیب جمعه بهنمیر با محکومیت اسلام‌ستیزی مکرون و غرب علیه پیامبر اسلام گفت: غرب و فرانسه دست‌شان به‌خون مسلمانان و ملت‌های مظلوم آلوده است و در فرانسه اگر شخصی علیه صیهونیست و هلوکاست سخنی بگوید برخورد می‌کنند اما اگر به پیامبر اسلام اهانت کنند می‌گویند این آزادی بیان است.

وی افزود: این اسلام‌ستیزی مکرون و غرب نشانه عمق نفوذ اسلام در اروپا و غرب است و ملت‌های آزاده دنیا فهمیدند از لیبرالیسم چیزی عایدشان نشده است و ناامید شدند و به اسلام پناه آوردند.

 /۳۱۴۱/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.