پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استقرار یک واحد سیار انتقال خون در شهر کیاسر

یک واحد سیار انتقال خون از طرف سازمان انقال خون شهرستان ساری در شهر کیاسر مستقر شد.

1

 

به گزارش آقای آهنگری کیاسری، خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، یک واحد سیار انتقال خون از طرف سازمان انقال خون شهرستان ساری در شهر کیاسر مستقر شد.

 

سازمان انتقال خون شهرستان ساری، صبح امروز ( پنجشنبه 20 شهریور 1393 ) یک پایگاه انتقال خون سیار به شهر کیاسر جهت خونگیری از شهروندان کیاسری، در میدان ولیعصر این شهر مستقر کرده و این واحد سیار انتقال خون هم اکنون مشغول خونگیری از شهروندان این شهر و اهالی بخش چهاردانگه می باشد.

 

این واحد سیار انتقال خون به دعوت شورای اسلامی شهر کیاسر جهت خونگیری به شهر کیاسر اعزام شده است.

 

بنا بر گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری این پایگاه انتقال خون سیار با استقبال خوب مردم نوع دوست شهر کیاسر  و اهالی چهاردانگه مواجه شده است. مردم شهر کیاسر و اهالی چهاردانگه با استقبال از ماموران پایگاه سیار خونگیری مشغول اهداء خون به نیازمندان هستند.

 

این واحد سیار تا ظهر امروز در میدان ولیعر شهر کیاسر مستقر خواهد بود. شهروندان کیاسری و اهلی روستاهای چهاردانگه می توانند با مراجه به میدان ولیعصر شهر کیاسر اقدام به اهداء خون به نیازمندان کنند.

 

گفتنی است، امسال دومین بار است که اکیپ انتقال خون با دعوت شورای اسلامی شهر کیاسر در این شهر حضور می یابند.

 

گزارش تصویری و اطلاعات کامل تری از این خبر به زودی در پایگاه خبری چهاردانگه ساری منتشر خواهد شد.

 

 

1 نظر
  1. شهروند خانوم کیاسری می گوید

    با سلام و تشکر از پایگاه خبری و پوشش خبر انتقال خون . میخواستم بدانم که این پایگاه انتقال خون در کیاسر فقط برای آقایان هست آخه من یه دخترم و خیلی دوست دارم خون اهدا کنم.

    …………………………………………….

    پايگاه خبري چهاردانگه ساري: با سلام، اين واحد انتقال خون كه روز پنجشنبه در ميدان وليعصر اقدام به خونگيري از شهروندان كياسري كرده بود، يك واحد سيار بود و فقط در مدت كوتاه، حدود 4 ساعت ( از ساعت 8 تا 12 ) اقدام به خونگيري كرد. به دليل اينكه حضور آقايان براي اهداء خون بسیار زياد بود و تختي براي خانمها جهت خونگيري در نظر گرفته نشده بود و نیز به گفته ي ماموران خونگيري اين واحد سيار، فاصله ي بين خونگيري تا رسيدن واحدهاي خون به مراكز انتقال خون در ساري نبايد بيشتر از 3 ساعت باشد، متاسفانه خونگيري از خانم ها ميسر نشد.
    در ضمن شهر كياسر فاقد مركز انتقال خون بوده و شما شهروند خانم محترم كياسري مي توانيد براي اهداء خون به مركز انتقال خون ساري واقع در بلوار ارتش، جنب بيمارستان فاطمه زهرا (س) مراجعه كنيد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.