پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استقرار عدالت اجتماعی هدف تشکیل انقلاب اسلامی است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیداسمعیل حسینی مازندرانی عصر پنجشنبه  درجمع فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی شهرستان بابل اظهار داشت: ابزار قدرتمندشدن تنها در تجهیز اسباب مادی خلاصه نمی شود بلکه ابزار دیگری مثل توکل به منبع لایزال الهی وجود دارد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس توان نظامی دشمن بسیار بالاتر از توان نظامی مابوده است ولی سلاح توکل رزمندگان جبهه حق علیه باطل کمبود تسلیحات نظامی ما را ترمیم کرد و آن همه پیروزی های درخشان را برای مارقم زد.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی ادامه داد: دشمنان ما بیش از آنکه به منابع طبیعی ماچشم طمع داشته باشند به منابع انسانی که منابع قدرت ما هستند چشم طمع دارند، آنها می داننداگر این سرمایه های اجتماعی از دست یک ملت گرفته شود آن کشور به راحتی تحت سلطه دشمن قرارخواهد گرفت و می توانند منابع طبیعی و مادی آن کشور را غارت کنند.

وی در بخش دیگری به عدالت خواهی وعدالت گستری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: فوری ترین هدف تشکیل نظام اسلامی استقرار عدالت اجتماعی وقسط اسلامی بوده است که مردم را از فشار ظلم وتبعیض نجات دهند ودرسایه عدل زندگی آرامی را داشته باشند.

حسینی مازندرانی بیان کرد: هرنظامی هرچند باآرایش اسلامی اگر تامین قسط وعدل ونجات محرومین درسرلوحه برنامه های آن نباشد نظامی غیراسلامی ومنافقانه است.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات وامنیت عمومی نیروی انتظامی استان مازندران  افزود: درهمه شئون زندگی ،امنیت یک ضرورت برای آحادجامعه است ولذت ونشاط زندگی افراد درگرو همین امنیت پایدار درجامعه است.

وی تصریح کرد: از پیامدهای ناامنی درجامعه آسیب پذیری اقتصادی است چراکه باوجود ناامنی هیچ سرمایه گذاری سرمایه خود را در راستای شکوفایی اقتصاد یک کشور ناامن قرار نخواهد داد و در نتیجه آن کشور در رکوداقتصادی قرارخواهدگرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.