پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از کنترل سخت‌گیرانه محورهای شمال تا جریمه کرونایی بیش از ۷هزار خودرو طی چندین ساعت

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، تعطیلات که از راه می‌رسد، مسافران راهی شمال می‌شوند، تا جایی که دردسر صف‌های طولانی ترافیک هم برای‌شان تفاوتی ندارد.

اما از روزی که پای کرونا به میان جوامع باز شد، نگرانی از حضور مسافران و البته با توجه به تجربه پیک‌های قبلی کرونا استان مازندران را با وضعیت بحرانی کرونا مواجه کرد.

طی ایام کرونایی و با توجه به شرایط حضور گردشگران بحث اعمال ممنوعیت‌های کرونایی در دستور کار پلیس قرار داشت که با توجه به تعطیلی اخیر اعمال این محدودیت‌ها تشدید شد و کماکان نیز شاهد تب تند کرونایی در استان مازندران هستیم.

این روزها با وجود تشدید ممنوعیت‌های کرونایی و برگشت خودروهای غیربومی، مواردی مطرح می‌شود مبنی بر اینکه  ممنوعیتی در کار نیست و یا سخت‌گیری نمی‌شود که دامن زدن به چنین مسائلی نادیده گرفتن تلاش‌های ماموران پلیس راه است.

اما سوال مهم اینجاست واقعا سفر آن هم در چنین شرایطی به معنای به خطر انداختن جان عزیزان‌ما و عزیزان دیگران است، واقعا سفر به چه قیمتی؟!

هادی عبادی درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: شاهد خبرهایی مبنی بر ترافیک فوق‌العاده در مسیرهای ورودی شمال هستیم در حالی‌که کنترل جدی محورها در دستو کار قرار دارد.

وی افزود: البته قبل از تشدید محدودیت‌ها، بحث اعمال ممنوعیت‌های کرونایی در دستور کار قرار داشت که از ساعت ۱۸ روز گذشته این محدودیت‌ها تشدید شد.

 

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: با اعمال قانون ۳هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو به‌علت ورود به ممنوعیت طرح کرونا در ورودی‌های استان مازندران جریمه شدند و بازگشت بیش از ۳هزار و ۸۲۱ دستگاه خودرو به مبدا نتیجه تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس راه بوده درحالی‌که کم‌توجهی به این محدودیت‌ها، کم لطفی به تلاش‌های ماموران است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه  کنترل خودروها به‌صورت جدی در حال انجام است، اظهار کرد: ترافیک چندکیلومتری در مبادی ورودی استان نشان‌دهنده این بوده که کنترل‌ها به‌صورت جدی در حال انجام است.
عبادی ادامه داد: این میزان بازگشت و اعمال قانون خودروها آن هم طی شبانه‌روز انرژی زیادی از نیروها می‌گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به تعطیلات پیش‌رو توصیه ما به رانندگان این است از ترددهای غیرضروری پرهیز کرده؛ چرا که ماموران پلیس راه در تمامی ورودی‌های استان حضور دارند و از تردد خودروهای غیربومی به استان جلوگیری می‌شود.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.