پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از توانمندی های رسانه های استان استفاده نمی شود

نگاه اکثر مدیران مازندران به رسانه ها مثبت نیست و رسانه ها را همراه خود نمیدانند.

2

 

سید حسن موسوی کیاسری از فعالان رسانه ای مازندران معضلات حوزه رسانه های مازندران را در آموزش و مدیریت دانست و تصریح کرد: آموزش خبرنگاران متولی مشخصی ندارد که موارد تخصصی و علمی این حوزه را به صورت مستمر به خبرنگاران اموزش دهد لذا شاهد آن هستیم اکثر خبرنگاران حوزه رسانه های مازندران در تولید محتوا و خبرهای تخصصی ضعیف عمل میکنند.

 

وی خاطر نشان شد: نگاه اکثر مدیران مازندران به رسانه ها مثبت نیست و رسانه ها را همراه خود نمیدانند.

 

موسوی کیاسری در مورد پاسخگویی مدیران به رسانه ها گفت: مدیران دستگاهها طبق قانون موظف هستند تا بارسانه ها همکاری داشته باشند و به پرسش های آنان پاسخ دهند و به تعبیری پاسخگوی پرسش های خبرنگاران رسانه ها باشند اما این مهم هیج وقت به درستی از سوی مسئولان انجام نگرفته است.

 

وی تصریح کرد: شاهد رفتارهای نامناسب بعضی از مدیران در برخورد با خبرنگاران بودم و این نوع برخورد ها را در شان جامعه خبری مازندران نمیدانم که توسط یک مدیر صورت گیرد.

 

موسوی کیاسری بیان داشت: بعضی از مدیران خود را انتقاد پذیر با افکاری روشن نشان میدهند اما در عمل شاهد خلاف این ظاهر نمایی ها هستیم. موسوی کیاسری ضعف مالی رسانه ها را درعملکرد نامناسب اقتصادی مدیر مسئول یک رسانه دانست و افزود: توجه به اقتصاد رسانه بر عهده مدیر رسانه است و مدیر رسانه ای باید در کنار انتشار اخبار به فکر درآمدزایی و اقتصاد رسانه خود باشد.

 

وی توانمندی رسانه های استان را بسیار بالا معرفی کرد و خاطر نشان شد: توانمندی رسانه های مازندران با توجه به حضور ۷۰۰ نفری جامعه خبرنگار مازندران، بسیار بالاست و مدیران میتوانند با توجه به بستر موجود از آنها در بخش های مختلف چون بازرسی و نظارت استفاده کنند اما نگاه مدیران به جامعه خبرنگاران مثبت نیست لذا از این ظرفیت هیج وقت به درستی استفاده نخواهد شد.

 

موسوی کیاسری اذعان اشت: در حال حاضر باید بنیه های آموزشی حوزه های تخصصی تولید محتوا را در رسانه های خبری استان تقویت کنیم و این مهم جز با مشخص شدن متولی آموزش خبرنگاران امکان پذیر نخواهد بود.

 

2 نظرات
  1. عباس اسلامی کیاسری می گوید

    متاسفانه مشکلی که جناب موسوی در این نوشتار بدان اشاره کرده اند، در عالیترین سطوح مدیریتی کشور هم وجود دارد. هرچه درجه مدیر بالاتر و مسئولیت وی سنگینتر باشد، کمتر خود را ملزم به پاسخگویی می داند.

  2. هادی موسوی کیاسری می گوید

    ان شا الله با همت برادر ارزشی و رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس جناب آقای سید حسن موسوی و دیگر فعالین رسانه ای استان مشکلات فوق الذکر مرتفع گردد و تاثیر گذاری رسانه در استان افزایش پیدا کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.