پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از تداوم تشدید ممنوعیت کرونایی تا احتمال ریزش سنگ و سیلاب در کوهستان‌های مازندران

0

هادی عبادی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر در ورودی‌های استان شاهد ترافیکی  آرام ولی در مسیرهای خروجی استان شاهد ترافیکی پرحجم خودروها هستیم.

وی با اعلام اینکه محور کندوان تا ساعت ۱۷ امروز مسدود است، افزود: این محدودیت طی روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه نیز از ساعت هشت تا ۱۷ اعمال خواهد شد.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات گدوک سوادکوه و ولی آباد کندوان، اضافه کرد: در سطح راه مشکل لغزندگی نداریم.

این مسؤول تصریح کرد: باتوجه به بارش‌های رگباری، احتمال ریزش سنگ و جاری شدن سیلاب و روان‌آب در کوهستان‌های مازندران وجود دارد که تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

عبادی با تاکید بر تداوم تشدید ممنوعیت کرونایی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه امسال تاکنون ۱۳هزار و ۵۰ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۱۷هزار و ۷۷۸ دستگاه خودرو به مبدا برگشت داده شدند.

وی در پایان گفت: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۹۱هزار و ۶۶۲ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۶۴هزار و ۴۸۲ دستگاه خودرو به مبدا بازگشت داده شدند که کماکان نیز ممنوعیت‌های کرونایی در محورهای استان ادامه دارد.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.