پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ارائه خدمات ۱۱۸ میلیارد ریالی بسیج برای نهضت خدمات‌رسانی به مردم آمل

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، عابدین داغمه‌چی امروز در آئین افتتاح پروژه‌های هفته بسیج این شهرستان، اظهار کرد: ۳۰ پروژه عمرانی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال در ایام گرامیداشت هفته بسیج توسط ناحیه مقاومت بسیج و بسیج سازندگی سپاه شهرستان آمل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی میزان اعتبارات لازم برای افتتاح ۳۰ پروژه هفته بسیج در آمل را بیش از ۵۵ میلیارد ریال دانست و افزود: در بین این پروژه‌ها ساماندهی پنج گلزار شهدا و افتتاح ۱۴ واحد مسکن محروم جای دارد.

داغمه‌چی با اشاره به افتتاح ۱۴ خانه محروم با همکاری اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل در هفته بسیج، افزود: برای هر روز این هفته کلید دو واحد مسکن محروم به نیازمندان و جامعه هدف تقدیم می‌شود.

وی با اعلام اینکه بسیج خدمتگزار ملت ایران و همه مردم کشور است، تصریح کرد: بیش از ۱۰ واحد کارگاه اشتغالزایی و کارآفرینی به همراه توزیع یک هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم آسیب‌دیده و برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به اینکه بسیج به دنبال ایجاد امید، شور و نشاط در دل مردم است، یادآور شد: این هفته در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین با شعار «بسیج، خدمتگزار، امیدآفرین و افتخار ملی» دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰ واحد خانه محروم با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای نیازمندان مهیا شده است، گفت: ساماندهی پنج گلزار شهدا با هزینه بیش از ۳۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

داغمه‌چی خاطرنشان کرد: با توجه به دستورات رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیش از ۱۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان در راستای نهضت خدمت‌رسانی در شهرستان آمل برای مردم هزینه شد.

وی با اشاره به برگزاری یک هزار و ۲۰۰ برنامه متنوع در سطح شهر و روستای آمل در هفته گرامیداشت بسیج، بیان کرد: ۳۰ غرفه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی آمل در هفته بسیج مسیری برای خودنمایی اقتصاد خرد و خانگی است تا تولیدات و دست‌ساخته‌های کارآفرینان در زمینه محصولات خانگی، صنایع دستی، تولید گل و گیاه، گیاهان دارویی و طبی، محصولات سلامت‌محور، حجاب و پوشش اسلامی، شیرینی و نان سنت خانگی، حصیربافی مرداب، برنج و محصولات زراعی، منسوجات طبیعی، نهال مرکبات به نمایش عموم درآید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام اینکه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی تا روز پنجم آذر ماه همزمان با سالگرد ایجاد بسیج مستضعفین دایر است، گفت: اختصاص تسهیلات کم‌بهره بسیج سازندگی مسیر خوبی را برای کارآفرینی جویندگان کار ایجاد کرده است و گام بزرگی در راستای اشتغالزایی و مبارزه با بیکاری است.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.