پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احیای ۲ شرکت با ورود دستگاه قضایی در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب و رئیس قوه قضائیه، هدف و همت ما این است که واحدهای تولیدی ورشکسته استان را به چرخه تولید برگردانده و احیا کنیم تا با حفظ اشتغال، از تعطیلی کارخانجات و شرکت‌های تولیدی جلوگیری به‌عمل آید.

وی افزود: احیای واحدهای تولیدی یکی از دستور کارهای اصلی دستگاه قضایی استان در دوره تحول است و از آغاز دوره تحول، اقدامات بسیاری برای احیای واحد‌های تولیدی توسط ستاد اقتصاد مقاومتی و اداره امور تصفیه صورت گرفته است.

اکبری تاکید کرد: حفظ وضعیت اشتغال و تولید، حمایت از واحد‌های تولیدی و جلوگیری از تعطیلی صنایع به مراتب، سرمایه‌گذاری کمتری را نسبت به راه‌اندازی واحد صنعتی و تولیدی جدید نیاز دارد و دستگاه قضایی استان در راستای حمایت از اشتغال، اقدام به اجاره دادن عرصه و اعیانی و تجهیزات شرکت‌های ورشکسته که دارای قابلیت بهره‌برداری باشند می‌کند البته به‌گونه‌ای که مانع امر تصفیه امور ورشکستگی نشود.

گفتنی است؛ درحال حاضر، دو شرکت با حداکثر نیرو در قالب عقد اجاره از خطر ورشکستگی رهایی یافته و با احیای مجدد، فعالیت خود را زیر نظر اداره ورشکستگی دادگستری استان مازندران ادامه می‌دهند.

 /۸۶۰۴۸/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.