پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احمدی: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب تقویت نظام می‌شود

0

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب تقویت نظام می‌شود.

قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و لزوم شرکت همه آحاد مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: امروز وارد دهه پنجم انقلاب اسلامی شدیم و از مرز ۴۰ سالگی عبور کردیم با وجود آنکه دشمنان در این روزهای پایانی مردم را به سمت یاس و ناامیدی کشاندند و اعلام می‌کردند که جمهوری اسلامی به ۲۲ بهمن و جشن ۴۰ سالگی نخواهد رسید.

وی افزود: ملت ایران به کوری چشم دشمنان امسال محکم‌تر از سال گذشته و سال‌های گذشته آمادگی خود را اعلام کردند و بدون شک در ۲۲ بهمن امسال نشان خواهند داد که با وجود مشکلات، دلتنگی‌ها، نارسایی‌ها و نقصان‌ها در حوزه‌های مختلف به خصوص معیشت پای انقلاب و رهبرشان ایستاده‌اند.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ما با ارزش‌های دینی و با نظام مقدس جمهوری اسلامی که ماحصل خون پاک شهدای بزرگوار است آنقدر ارتباط دارند که انقلاب و پایبندی به آن را جدای از سختی‌ها و مشکلات می‌دانند.

احمدی لاشکی گفت: از سوی دیگر مسئولان، متولیان و مجریان باید بدانند این ملت در صدر اسلام هم وجود نداشت و باید قدرشناس این مردم باشیم و همه مسئولان دست در دست هم برای کاهش مشکلاتی که امروز گریبانگیر مردم عزیز کشور است تلاش کنند.

وی تاکید کرد: راهپیمایی امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است و ۴۰ سالگی انقلاب و جشن انقلاب را طی می‌کنیم و حضور پررنگ مردم موجبات تقویت نظام و خنثی شدن توطئه دشمنان خصوصاً آمریکای خونخوار و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.