پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای پروژه «جنگ بس حالا» توسط هنرمند چهاردانگه ای تئاتر کشور

یاسر خاسب، کارگردان و بازیگر مطرح چهاردانگه ای تئاتر کشور پروژه «جنگ بس حالا» را اجرا می‌کند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، یاسر خاسب، هنرمند چهاردانگه ای تئاتر کشور قصد دارد امسال پروژه‌ای بین‌المللی را با عنوان «جنگ بس حالا» اجرا کند که در آن علاوه بر هنرمندان ایرانی، افرادی از کشورهای دیگر هم حضور خواهند داشت.

 

خاسب در‌این‌باره توضیح داد: به زودی کارگاه‌هایی با محوریت “بدن و حرکت” در شهرهای مختلف برگزار خواهم کرد که در آن‌ها عده‌ای را برای شرکت در این پروژه انتخاب خواهم کرد.

 

او افزود: البته در چند روز گذشته هم کارگاهی در اصفهان برگزار کرده‌ام و ۲۵ اردیبهشت‌ماه هم در کنار اجرای نمایشی در جشن اردیبهشت تئاتر در چالوس، یک کارگاه تخصصی خواهیم داشت.

 

وی که مدتی قبل نمایش «رقص مرگ، بی‌لالا» را بر روی صحنه داشت،‌ گفت: پروژه جدید با موضوع جنگ اجرا خواهد شد که این روزها موضوع اصلی دنیا و به ویژه خاورمیانه است. بنابراین تمام تلاش خود را می‌کنیم تا امسال این کار اجرایی شود و اگر شرایط فراهم شود در جشنواره تئاتر فجر هم ممکن است به صحنه رود.

 

پایگاه خبری چهاردانگه : یاسر خاسب، کارگردان و بازیگر مطرح و بین المللی تئاتر کشور است. ایشان اهل روستای بالاده از توابع منطقه ی دوسرشمار، دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه و متولد شهرستان بهشهر و اکنون ساکن تهران هستند. آقای خاسب تاکنون اجراهای زیاد و موفقی در مقام کارگردان و بازیگر در عرصه ی تئاتر و در سطح بین المللی انجام داده و به چندین کشور برای اجرا سفر کرده اند. ایشان سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» هستند. در ضمن آقای خاسب فرزند شهید عبدالخالق خاسب، یکی از شهدای گرانقدر بخش چهاردانگه می باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.