پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای طرح نوآوران سلامت به صورت پایلوت در چهاردانگه

معاون عمرانی استانداری مازندران از آغاز طرح نوآوران سلامت از ۱۰ مرداد امسال به صورت پایلوت در شهر کیاسر مازندران خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی نبیان روز گذشته ( یکشنبه 31 خرداد 1394 ) در دومین جلسه طرح نوآوران سلامت در بخش چهاردانگه ساری، اظهار داشت: این طرح به محوریت بخش چهاردانگه در مازندران اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این طرح تاکنون در 18 استان کشور اجرا شده است، تصریح کرد: هدف از استقرار این بنیاد در منطقه ارائه خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی به‌صورت رایگان به بیماران است.

 

معاون عمرانی استانداری مازندران افزود: فعالیت گروه خیریه نوروران سلامت از 10 مرداد با حضور وزیر بهداشت و درمان در منطقه چهاردانگه شروع و به مدت سه ماه در این بخش ادامه دارد و تمام خدمات چشم‌پزشکی و داندان‌پزشکی به‌صورت رایگان به مردم مازندران ارائه می‌شود.

 

نبیان با بیان اینکه فضای فیزیکی برای درمان بیماران و امکانات رفاهی برای پزشکان توسط دستگاه‌های ذیربط در حال آماده سازی است، تصریح کرد: همه شهروندان مازنی از گلوگاه تا رامسر، می‌توانند از امکانات دندان‌پزشکی و چشم‌پزشکی به‌صورت رایگان استفاده کنند.

 

امینی، بخشدار چهاردانگه نیز از اعلام آمادگی برای میزبانی مردم منطقه جهت درمان در مجموعه خیریه نوآوران سلامت در بخش چهاردانگه خبر داد.

 

خلیل انتظاری، شهردار کیاسر نیز با بیان اینکه تمام زیرساخت‌های شهری برای اجرای این طرح در شهر کیاسر فراهم است، تصریح کرد: شهرداری تمام امکانات خود را جهت اجرای این طرح در منطقه چهاردانگه بسیج خواهد کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.