پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ابهام در سرنوشت بانوی مفقود شده در سیل گلوگاه

0

بارندگی شدیدی که هواشناسی مازندران هم از چند روز قبل پیش بینی کرده بود، شب گذشته شرق استان را فراگرفت و طی چند ساعت بیش از ۱۴۰ میلی متر باران در شهرستان گلوگاه در شرقی ترین نقطه مازندران بارید. این بارندگی شدید سبب جاری شدن سیلاب و خسارت به زیرساخت ها ، اراضی کشاورزی و آبگرفتگی تعدادی خانه در مناطق روستایی و شهری شد.

فرماندار گلوگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که هنوز مشخص نیست بانوی سالمندی که در روستای ” لمراسک” مفقود شده است ، زیر آوار خانه اش مانده یا این که گرفتار جریان سیلاب شده است .

فریدون کلبادی نژاد افزود : خانه خانم ” مهدوی” صد درصد بر اثر بارندگی و آبگرفتگی تخریب شده و امدادگران در حال آوار برداری هستنند.

وی همچنین گفت که بر اثر باران شدید شب گذشته که همچنان هم ادامه دارد بخش وسیعی از جاده ها و ابنیه، تاسیسات، اراضی کشاورزی و باغی و دامداری ها و مرغداری ها و تعدادی از منازل مسکونی دچار خسارت شده است که با نهایی شدن بررسی ها ، اطلاع رسانی می شود.

کلبادی نژاد با اشاره به بازگشایی جاده ترانزیتی مازندران – مشهد در محدوده شهرستان گلوگاه ، افزود: بازگشایی اولیه این جاده انجام شده است اما ترافیک سنگین در این محور و در حد فاصل قلعه پایان تا تیله نو وجود دارد.

استاندار مازندران به همراه مدیرکل مدیریت بحران و جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی ذیربط از  صبح امروز در گلوگاه مستقر شدند و در حال مدیریت بحران هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.