پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آگاه: مراکز سی‌تی اسکن ویژه افراد سنگین وزن در مازندران داریم

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: رضا آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با اعلام اینکه دو مرکز سی‌تی‌اسکن ویژه افراد سنگین‌وزن در استان مازندران در حال فعالیت است، اظهار کرد: مرکز نگین پرتو مازند و سی‌تی‌اسکن بیمارستان امام خمینی(ره) ساری دستگاه سی‌تی اسکن ویژه افراد سنگین‌وزن در اختیار دارند.

وی خاطرنشان کرد: در مرکز امام خمینی(ره) ساری همه اقدامات تشخیصی برای افراد با وزن بالا انجام می‌شود.

مدیر نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های موجود در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای وزن‌های اروپایی تولید شده است.

وی در ادامه با اشاره به مراجعات مکرر مردم به مراکز درمانی در مازندران خاطرنشان کرد: به‌دلیل تکرار بیش از حد سی‌تی‌اسکن در طی دو ماه اخیر دستگاه‌های ما دچار فرسودگی شده است.

به گزارش فارس، تعدادی از مخاطبان این رسانه در پیامی از عدم وجود دستگاه سی‌تی‌اسکن بالای ۱۲۰ کیلو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران گلایه کردند.

در ادامه این گلایه‌ها آمده بود که در زمان شیوع کرونا برای افراد ۱۲۰ کیلو به چندین مرکز مراجعه کردیم که پاسخ منفی شنیدیم.

این گلایه از مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل هم مطرح شده و اعلام شده است که در مرکز درمانی سی‌تی‌اسکن مرکز درمانی بابل با حداکثر وزن ۱۱۵ کیلو را تحمل می‌کند.

به گزارش فارس، با توجه به ظرفیتی که در این مراکز وجود دارد، بهتر است مسؤولان دانشگاه این اطلاع‌رسانی را در محل مراجعات مردمی داشته باشند که در فصل پیک بیماری و یا ایام غیر بیماری افراد دچار سردرگمی نشوند.

 /۸۶۰۰۴/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.