پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آمریکا در حال افول است/ برجام نتیجه نداد

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اکبرزاده پیش ازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه تجربه نشان داد که نظام جمهوری اسلامی تقریباً هر ۱۰ سال دچار چالش می‌شود و فتنه براندازی را تجربه می‌کند افزود: آنچه از شواهد پیداست در سال ۹۸ هم فتنه‌ای در بحث مذاکره و معیشت را نظام سلطه در دست دارد تا نظام را به یک دوگانگی دچار کرده و آن را سر دو راهی قرار دهد تا بر سر معیشت و مذاکره تصمیم بگیرند.

وی به بحث دوگانه برجام و مقاومت اشاره کرد و گفت: در آن زمان می‌گفتند یا مذاکره یا اقتصاد مقاومتی در برابر نظام سلطه ولی عده‌ای می‌گفتند تا کجا قرار است مقاومت کنیم و برای خارج شدن از فشارها مذاکره کنیم و با پذیرش برجام هم اتفاق خاصی نیفتاد.

اکبرزاده یادآور شد: شخصیت ترامپ یک شخصیت اقتصادی است و معمولاً نباید اهل جنگ باشد و جمهوری خواهان مخالف جنگ هستند و معتقدند جنگ به ضرر آمریکاست از این‌رو قاعدتاً ترامپ شخصاً اهل جنگ نیست.

معاون سیاسی سپاه کربلا با بیان اینکه گزینه جنگ نظامی به چند دلیل از جمله وجود رژیم صهیونیستی به عنوان قلب آمریکا در همسایگی ما رد است گفت: ما از چند جهت این قابلیت را داریم که بالاترین خسارت را به رژیم غاصب اسرائیل بزنیم و این رژیم در تیر رس ما است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۸ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز ترانزیت می‌شود و اگر سهمی برای ما قائل نشوند این گذرگاه را خواهیم بست و آمریکایی‌ها اذعان کردند اگر همه “مین روب ها” وارد تنگه هرمز شوند شش ماه طول می‌کشد و طبیعتاً این شش ماه حیات اقتصادی آمریکا را به خطر می‌اندازد.

اکبر زاده با اظهار اینکه تمامی پایگاه‌های نظامی اطراف در تیررس ما هستند گفت: تحلیل صهیونیست‌ها این بود که اگر یک درصد مردم ایران پای حرف رهبرشان باشند وجنگی رخ دهد معلوم نیست که چه اتفاقی برای رژیم صهیونیستی، سعودی‌ها و آمریکا می‌افتد.

معاون سیاسی سپاه کربلا با اظهار اینکه جنگ نظامی آمریکا علیه ایران یک جنگ تبلیغاتی رسانه‌ای است گفت: آمریکایی‌ها به جریانی که در داخل ایران است امید بستند که مدافع حقوق آنها هستند و آنها در تلاشند اپوزیسیون را قوی کنند تا مردم را در یک تصمیم گیری قرار بدهند.

وی افزود: ما به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باور داریم و اعتقاد قلبی ماست که جنگی رخ نخواهد داد زیرا آمریکا در حال افول است و تحلیل‌ها و معادلات هم نشان می‌دهد که این جنگ برای هژمونی آمریکا خسارت محض است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.