پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در مازندران + عکس

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان ساری با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی و همچنین مسؤولان سپاه کربلا در مصلای این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلا در جمع خبرنگاران با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد:  مردم به توصیه مقام معظم رهبری عمل کردند و اتفاقاتی که طی مدت  این ۱۵ روزه افتاد، جلوه‌های بسیار زیبایی را به تصویر کشید.

سردار محمدحسین بابایی با بیان اینکه تعداد بسته‌های معیشتی توزیع شده توسط سپاه شهرستان ساری در مرحله دوم رزمایش در نیمه ماه مبارک رمضان بیش از ۷هزار بسته است، افزود: در کل استان بیش از ۱۰۱ هزار بسته در مرحله دوم توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا افزود: تعداد بسته‌های معیشتی موجود در مصلای ساری به صورت نمادین نزدیک به ۳ هزار بسته است، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در آستانه ماه مبارک و نیز نیمه‌ماه رمضان اجرا شد و آخرین مرحله در شب عید فطر است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی ما در رزمایش کمک مومنانه تا به این حد نبود، مشارکت مردم در رزمایش کمک مومنانه همه را متحیر کرد و عالی پای‌کار آمدند.

بابایی با اشاره به اینکه قیمت بسته‌ها ۳۰۰ هزار تومان است، بیان کرد: کاری که  امروز صورت می‌گیرد به عشق اهل بیت (ع)، امام زمان (اروحناه له فداه) و رهبر معظم انقلاب است، ‌ان‌شاء‌الله این کار باعث نزول برکات مادی و معنوی برای کشور شود.

*مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در قائم‌شهر

همچنین بسته‌های معیشتی مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) به همت سپاه شهرستان قائم‌شهر در  حسینیه عاشقان ثارالله (ع) این شهرستان تهیه و آماده‌سازی شد.

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در چالوس برگزار شد

 فرمانده بسیج ناحیه چالوس از توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی، در قالب مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با رمز یا امام حسن مجتبی (ع) به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عابدین داغمه‌چی روز شنبه در حین توزیع کمک‌های مردمی در سپاه چالوس اظهار کرد: ارزش هر بسته  حدود ۳۰۰ تا۵۰۰ هزار تومان است و با کمک خیران، مسؤولان، اصناف، بسیجیان تهیه شده است و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

 /۸۶۰۴۱/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.