پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ثبت نام 100درصدی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول منطقه

با همکاری کارکنان اداره و مدیران مدارس 100درصد دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول مدارس منطقه ثبت نام شدند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مسعودیان زاده رییس این اداره گفت: در راستای اجرای شایسته سیاست های ترسیمی و شروع ثبت نام دانش آموزی در سیستم سناد، ستاد ثبت نام در آموزش و پرورش منطقه تشکیل و با همکاری کارکنان اداره و مدیران مدارس، 100درصد دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول مدارس منطقه ثبت نام شدند.

 

مسعودیان زاده ضمن تشکر از دست اندر کاران افزود: امسال هم کمافی السابق کاهش آمار دانش آموزی خواهیم داشت.

 

خلیلی معاون آموزشی این  اداره نیز در ارتباط با دانش آموزان بدو ورود منطقه گفت: روز چهارشنبه 10 تیرماه 1394 طرح سنجش دانش آموزان بدو ورود در منطقه آغاز شد.

 

خلیلی افزود: از آنجاییکه سلامت دانش آموزان تأثیر بسیار مستقیم در فرایند یادگیری آن ها دارد هرسال دانش آموزان ورودی پایه اول مورد پایش قرار می گیرند. در این پایگاه استعداد تحصیلی، شنوایی و بینایی مورد ارزیابی قرار می گیرد؛ چنانچه دانش آموزی از نظر بینایی، شنوایی و… مشکلی داشته باشد به پزشک متخصص ارجاع می شود تا کارهای درمانی خود را انجام دهد.

 

لازم به ذکر است در کنار اجرای طرح سنجش، کلاس های آموزشی اولیا این دانش آموزان (در راستای اجرای طرح آموزش اولیای دانش آموزان پایه اول) در منطقه، در حال برگزاری است.

 

Clip-2

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.