پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آغاز راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور/ خروش مردم اسـتکبارسـتیز ایران اسلامی علیه رژیم کودک‌کش

0

به گزارش خبرگزاری تسنیمگروه استان‌ها، راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار “روز جهانی قدس، پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت” از دقایقی پیش در بیش از 900 نقطه کشور آغاز شد. 

روز قدس، روز خروش و خیزش جهانی امت اسلام و انسان‌های آزاده، است و بار دیگر در این روز ملت‌های مسلمان و مستضعفین جهان در حمایت از مظلومان عالم، به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین، از جبهه استکبار و در رأس آن غده سرطانی اسرائیل، اعلام برائت می‌کنند.

بی‌شک راهپیمایی روز قدس امسال رنگ و بوی حماسی‌تری خواهد داشت؛ چراکه علاوه بر جنایات رژیم صهیونیستی در اشغال 70 ساله سرزمین فلسطین، اقدام وقیحانه و خلاف عرف دیپلماتیک ترامپ در انتقال پایتخت آمریکا به قدس شریف هم احساسات مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد و هم خشم مقدس آنان را بیش از پیش برانگیخت.

امروز ملت انقلابی ایران اسلامی یک‌صدا با هم در خیزشی عظیم در کنار جبهۀ بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی و در حمایت از مردم مظلوم و بی‌گناه و آوارگان بی‌پناه فلسطین مقاوم، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر می‌دهند.

* آغاز راهپیمایی روز قدس در مشهدمقدس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در استان خراسان‌رضوی و مشهدمقدس همزمان با سراسر کشور از لحظاتی پیش آغاز شد.

این مراسم در مشهد مقدس باشکوه خاصی در حال برگزاری است و راهپیمایان از محل میدان 15 خرداد مشهد راهپیمایی خود را آغاز کرده و به سمت حرم منور رضوی در حال حرکت هستند.

راهپیمایان پس از حضور در راهپیمایی این روز و طی مسیر به سمت حرم رضوی در پایان در بارگاه رضوی گرد یکدیگر جمع شده و قطعنامه پایانی روز جهانی قدس قرائت خواهد شد.

همچنین سخنران پایانی روز جهانی قدس در مشهدمقدس و سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهدمقدس سردار سلامی؛ جانشین فرمانده کل پاسداران خواهد بود.

 

این خبر درحال تکمیل است/ لطفاً به‌روز رسانی کنید…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.