پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آرزویی که رنگ واقعیت گرفت/ ماتیار 6 ساله در یک ماموریت پلیس شد+فیلم

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: پلیس شدن آرزوی خیلی از ماها در کودکی بود که شاید این حس را تجربه کرده باشیم ولی برآورده شدن آن هم در کودکی حس خیلی خوبی است البته اگر بتوان تجربه کرد.

خبر این بود،« پلیس راه مازندران آرزوی پلیس شدن کودکی را برآورده کرد»، همه ما پلیس‌ها را انسان‌های جدی می‌بینیم ولی اینکه می‌بینیم پلیس به آرزوی کودکی که آن با بیماری سختی دست و پنجه نرم می‌کند رنگ واقعیت بخشید، بسیار تاثیرگذار است.

ماجرا از این قرار بود که پلیس راه انتظامی مازندران برای همیاران پلیس اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی کرده که در این مسابقه تعداد زیادی آثار رسیده و در بررسی نقاشی‌ها به نقاشی برخورد کردند که دو نکته مهم داشت؛ اول اینکه کودکی که این نقاشی را ارسال کرده بوده با بیماری سخت دارد دست و پنجه نرم می‌کند و دوم اینکه یکی از آرزوهایش این است روزی پلیس شود، به همین دلیل پلیس راه مازندران تصمیم گرفت آرزوی این کودک را برآورده کند.

مگر ماتیار کوچولو می‌تواند حضور پلیس را در منزلش فراموش کند و حتی لحظه‌ای که توانست لباس ماموران پلیس را بپوشد و سوار خودروی پلیس شود، سراپاشوق بود، شوقی که هیچگاه نمی‌تواند آن را وصف کند، حالا ماتیار با پوشیدن لباس در ماموریت پلیس شرکت کرد و توانست حس پلیس شدن را درک کند و به آرزویش برسد.ماتیار قهاری کودک ۶ ساله اهل فرح‌آباد ساری بوده که پلیس راه توانست به آرزویش رنگ واقعیت ببخشد و برای غافلگیریش حتی لباسش را بدون اینکه اندازه‌ای از او بگیرند سفارش دادند و وارد منزلش شدند.

اینکه دل کودکی شاد شود حتی برای یک لحظه مطمئنا برای همیشه در خاطرش می‌ماند و حالا ماتیار کوچولو توانست این حس خوب را تجربه کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.