پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آخرین وضعیت نساجی فکری و استقلال / فکری استعفا کرد !

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| پس از کش‌وقوس‌های چند روز اخیر میان محمود فکری و باشگاه نساجی در پی پیشنهاد باشگاه استقلال به این سرمربی و توافق اولیه فکری با مسؤولان استقلال بدون در نظر گرفتن رضایت تیم مازندرانی، در نهایت پس از عدم توافق باشگاه استقلال و نساجی مبنی بر صدور رضایت‌نامه فکری، او تصمیم به استعفا از باشگاه نساجی گرفت.

در نامه‌ای که فکری خطاب به باشگاه نساجی زده، آمده است که به دلیل حواشی به وجود آمده در مقطع فعلی دیگر توان و تمرکز لازم جهت کار در این باشگاه را نداشته و ضمن آرزوی موفقیت برای باشگاه نساجی مازندران از این تاریخ به بعد قادر به همکاری با این باشگاه نیست.

 

* حواشی تمرین تحت تاثیر جدایی فکری

بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران صبح سه‌شنبه از ساعت ۸ تمرینات‌شان را در زمین کارگران پیگیری کردند. تمرینات تیم نساجی در حالی برگزار شد که خبر توافق محمود فکری با مدیران باشگاه استقلال در رسانه‌ها منتشر شد و باشگاه نساجی نیز در واکنش به این ماجرا اطلاعیه‌ای را صادر و اعلام کرد که تمرینات نماینده مازندران در لیگ برتر با حضور تمامی اعضای کادر فنی ادامه خواهد داشت.

* بازیکنان تیم نساجی پیش از آغاز تمرین در تست‌های پزشکی برای جلوگیری از شیوع کرونا شرکت کردند.

* پیش از شروع تمرین، بازیکنان تیم بیرون از رختکن منتظر ورود سرمربی بودند. محمود فکری آخرین نفری بود که در تمرین نساجی حاضر شد.

* فکری پس از ورود به محل تمرین نساجی به داخل رختکن رفت.

* حنیف عمران‌زاده، دستیار فکری پیش از شروع تمرین ورزشگاه کارگران را ترک کرد.

* بازیکنان نساجی بدون حضور محمود فکری وارد زمین شدند و به گرم کردن و انجام سایر برنامه‌های تمرینی پرداختند.

*فکری در تمرین بازیکنان حاضر نشد و در تمام مدت در رختکن حضور داشت. وی از لحظه‌ای که حضور داشته منتظر حضور مدیران نساجی بود تا با آنها جلسه بگذارد. ظاهراً باشگاه استقلال به فکری اعلام کرده خودش باید رضایت‌نامه‌اش را بگیرد.

*بازیکنان تیم زیر نظر سیروس دین‌محمدی برنامه‌های تیمی را مرور کردند و پس از سرد کردن راهی رختکن شدند.

 

* سیف‌الله‌پور: باید منافع نساجی در نظر گرفته شود

ایزد سیف‌اله‌پور در خصوص مذاکره باشگاه استقلال با سرمربی تیم نساجی و شرایط فکری در تیم نساجی مازندران گفت: محمود فکری امروز در تمرین تیم حاضر شد و بازیکنان هم تمریناتشان را انجام می‌دهند. باشگاه استقلال از محمود فکری برای همکاری دعوت کرده، این اتفاق قبلا هم افتاده بود. برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم قرار بود فکری در کنار استقلال باشد، اما تمام مسائل به مالکیت باشگاه یعنی حدادیان و همچنین مدیرعامل باشگاه یعنی علی امیری برمی‌گردد.

وی ادامه داد: قرار است که امروز جلسه‌ای را با محمود فکری داشته باشند، تمام تصمیمات باشگاه برعهده حدادیان و امیری است. امروز قرار است با هم صحبت کنند و ان‌شاءالله هر چه به صلاح باشگاه نساجی است اتفاق بیفتد. من کاری به باشگاه استقلال ندارم. به هر حال ما به دنبال منافع باشگاه نساجی هستیم.

سرپرست تیم نساجی مازندران در مورد این که گفته می‌شود فکری روز گذشته با باشگاه استقلال تمام کرده و به نظر می‌رسد برای رفتن به استقلال رضایت کامل دارد، عنوان کرد: این اتفاقی بوده که بین باشگاه استقلال و محمود فکری افتاده،‌ باید منتظر باشیم تا حدادیان و امیری هم به اجماع برسند و تصمیم بگیرند، اما به هر حال امروز تیم در حال انجام تمرینات است.

وی در مورد این که دیدگاه باشگاه نساجی به حضور فکری در استقلال چگونه است و آیا با باشگاه تهرانی تعامل می‌کند، گفت: در این مورد هم امیری و حدادیان صحبت کنند بهتر است. هر اتفاقی می‌خواهد بیفتد، ما بخش خصوصی هستیم و باید منافع بخش باشگاه خصوصی را هم در نظر بگیریم. محمود فکری برای ما خیلی زحمت کشیده، او سال گذشته خوب نتیجه گرفت و وقتی یک مربی خوب نتیجه می‌گیرد، خواهان زیادی هم پیدا می‌کند. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. ان‌شاءالله در کنار ما باشد، دوست داریم او را حفظ کنیم ولی به هر حال تصمیم آخر را حدادیان و امیری می‌گیرند.

سیف‌اله پور در پاسخ به این سوال که همه می‌دانند حدادیان استقلالی است و آیا به حضور فکری در این تیم رضایت می‌دهد اظهار کرد: به هر حال حدادیان درست است که استقلالی است اما یادتان باشد که او مالک باشگاه نساجی مازندران است و اولویتش نساجی است. شب گذشته هم در فضای مجازی در مورد نساجی نوشته بود. دلش و وجودش با نساجی است. شاید هر کسی به رنگی گرایش داشته باشد، ولی حرف اول دل ما نساجی است.

* اسدی: اگر استقلال فکری را می‌خواهد اول باید رضایت باشگاه نساجی را بگیرد

رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی گفت: اگر باشگاه استقلال خواستار جذب فکری است اول باید رضایت باشگاه نساجی را به به دست بیاورد.

حضور محمود فکری در استقلال از شب گذشته بعد از نشست این مربی با مسؤولان این باشگاه قوت گرفته و حتی عنوان شد وی رسما به عنوان سرمربی تیم استقلال معرفی شده است.

علیرضا اسدی رئیس هیأت مدیره باشگاه نساجی پیرامون انتقال فکری به استقلال اظهار داشت: محمود فکری در حال حاضر سرمربی تیم نساجی است و با باشگاه قرارداد دارد.

وی افزود: طبیعتا تمایلاتی از طرف او و باشگاه دیگر وجود دارد اما با توجه به قراردادی که بین باشگاه نساجی و آقای فکری وجود دارد باید رضایت باشگاه نساجی برای این انتقال گرفته شود.

نماینده آبی پوشان سرانجام به دیدار مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی رفت.

یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در نشست با مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران خواستار شرایط صدور رضایتنامه محمود فکری برای هدایت تیم استقلال شد.

در این نشست مسؤولان نساجی شرایط خود (خسارت ۷ میلیارد تومانی) را برای صدور رضایتنامه فکری اعلام کردند اما نماینده باشگاه استقلال پاسخی به پیشنهاد باشگاه نساجی نداد.

قرار شد این عضو هیأت مدیره استقلال مبلغ درخواستی باشگاه نساجی را به اطلاع سایر اعضای هیأت مدیره برساند و سپس نظر نهایی را به اطلاع باشگاه نساجی برساند.

از طرف دیگر محمود فکری در تمرین عصر سه‌شنبه نساجی مازندران حضور پیدا کرد.

با این شرایط به نظر می رسد فکری از صندلی مربیگری استقلال تا حدودی دور شده و بعید نیست مدیران این باشگاه به گزینه‌های دیگر فکر کنند. همچنین با توجه به استعفای فکری، باید منتظر ماند که باشگاه نساجی چه تصمیمی برای او خواهد گرفت.

 /۸۶۰۵۹/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.