پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آتش سوزی در جنگل های انباشته از زباله چالوس+تصاویر/ آتش مهار شد

رئیس اداره منابع طبیعی چالوس گفت: آتش سوزی در جنگل های انباشته از زباله چالوس رخ داده است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا ، مهرداد خزایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اثر افزایش دما و فشردگی زباله ها در منطقه ورگاویج چالوس که محل دفع زباله ها است این منطقه دچار آتش سوزی شد.

 

وی با اشاره به وسعت در منطقه ۱۰ هکتاری آتش سوزی در این عرصه، افزود: خودروهای آتش نشانی از شهرهای غرب مازندران به محل حادثه اعزام شدند و نیروهای جنگلبانی غرب مازندران نیز در محل حادثه حضور دارند.

 

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان چالوس با بیان اینکه آتش در حال مهار است، تصریح کرد: شهرداری های غرب استان، ادارات جنگلبانی غرب و… حضور دارند و یک فروند بالگرد نیز برای شناسایی و بازدید هوایی از محل آتش سوزی به منطقه اعزام شده است.

 

مهرداد خزایی در مورد آخرین وضعیت آتش سوزی در جنگل های منطقه ورگاویچ چالوس، اظهار کرد: در حال حاضر با کمک نیروهای امدادی اداره کل منابع طبیعی غرب مازندران و چالوس، خودروهای آتش نشانی شهرداری چالوس و شهرهای غرب مازندران و یک دستگاه بالگرد، آتش مهار شده است.

 

وی افزود: برای اطمینان از عدم شعله ور شدن آتش، محوطه آتش سوزی توسط نیروهای منابع طبیعی و شهرداری چالوس در حال حفاظت و مراقبت است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.