پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

77 صندوق اخذ رای اعم از ثابت و سیار برای چهاردانگه

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، سلطانی بخشدار چهاردانگه با حضور در شعبه اخذ رای در مدرسه شهید خانگاه کیاسر در رابطه با روند برگزاری انتخابات در بخش چهاردانگه گفت: پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در بخش چهاردانگه هم از ساعت 8 صبح آغاز شده و طبق روال و برنامه ریزی های انجام شده در حال برگزاری است و تا کنون مشکلی از بابت برگزاری انتخابات در روستاها و همنطور شهر کیاسر گزارش نشده است و طبق برنامه انتخابات تا ساعت 18 ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه در مورد تعداد صندوق های تعبیه شده برای بخش چهاردانگه گفت: در بخش چهاردانگه در مجموع برای ریاست جمهوری و شورای اسلامی برای هر کدام 77 صندوق اخذ رای آماده شده که از این تعداد 4 صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری و 4 صندوق برای انتخابات شورای اسلامی روستاها سیار بوده و مابقی ثابت هستند.

سلطانی در رابطه با وضعیت نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر کیاسر گفت: در شهر کیاسر از تعداد 20 کاندید تائید صلاحیت شده تنها یک کاندید انصراف داده است و در این شهر اکنون رای دهندگان می توانند از بین  19 کاندید نام حداکثر 5 نفر را در برگه رای خود بنویسند.

بخشدار چهاردانگه در ادامه گفت: پیشنهاد و خواهش ما از مردم عزیز بخش چهاردانگه و شهر کیاسر این است که سعی کنند در ساعات اولیه رای خود را به صندوق بیاندازند تا روند برگزاری انتخابات بهتر و مطلوب تر برگزار شود.

وی در پایان گفت: انتخابات نماد جمهوریت نظام هست، به تعبیر امام راحل مظهر مردم باوری است و اینکه مردم تصمیم می گیرند که چه کسی سکان دار کشور باشد و این چنین سرنوشت خودشان را با دست خودشان رم می زنند و این باور را دارند که رای تک تک آنها در سرنوشت آنها تاثیر دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.