پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۶۵۰ نفر انتخابات بخش چهاردانگه را برگزار می کنند

۶۵۰ نفر از نمایندگان فرماندار،بازرسین، اعضای شعب اخذ رأی ، ناظرین شورای نگهبان و نیروی انتظامی انتخابات ۷ اسفند را برگزار می کنند.

0

 

 

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: اسماعیل امینی، بخشدار چهاردانگه  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اعلام کرد: تمام مقدمات برای برگزاری انتخابات شکوهمند ۷ اسفند دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در بخش چهاردانگه مهیا شده است.

amini-esmail-2

 

بخشدار چهاردانگه گفت:  انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۷ اسفند۱۳۹۴ ساعت ۸ صبح همزمان با  سراسر کشور ، در ۳۱ شعبه اخذ رآی شروع می شود.

 

مسئول سیاسی بخش چهاردانگه در راتباط با  تعداد شعبه  اخذ رأی در بخش چهاردانگه اظهار داشت: ۳۱ شعبه اخذ رأی در بخش چهاردانگه، ارای مردم ولایت مدار این بخش را اخذ می نماید که ۶ صندوق آن ثابت؛ که ۴ صندوق در شهر کیاسر و ۲ صندوق ثابت در روستای چورت مستقر می شود و ۲۵ صندوق سیار خواهد بود.

 

اسماعیل امینی در باره تعداد افرادی که انتخابات این بخش را برگزار می نمایند ابراز کرد: ۶۵۰ نفر از نمایندگان فرماندار،بازرسین، اعضای شعب  اخذ رأی ، ناظرین شورای نگهبان  و نیروی انتظامی انتخابات ۷ اسفند را برگزار می کنند.

 

وی  با توجه به برگزاری همزمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود: در هر شعبه اخذ رای دو صندوق مستقر می باشد که یکی مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی و دیگری مربوط به مجلس خبرگان رهبری خواهد بود. اما تمام عوامل برگزار کننده هر دو انتخابات یکی می باشند.

 

بخشدار چهاردانگه در باره شرایط   سن رای دهندگان رأی اول را، ۱۸ سال تمام در روز برگزاری انتخابات دانست.

 

اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه در ارتباط با تعداد واجدین شرایط رأی دهنده گفت:  به علت قرار برگزاری این انتخابات  در فصل سرما، به علت مهاجرت فصلی تعداد آرا در فصل تابستان و زمستان متغییر می باشد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.