پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵۰ هزار لباس عید برای نیازمندان در کشور تهیه شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کوزه گر ظهر چهارشنبه در همایش « پویش لبخند، مهربانی زمستانه، تهیه لباس گرم برای کودکان مناطق کم برخوردار» به منظور ایجاد امید و نشاط اجتماعی در محله نوبنیاد ساری اظهار داشت: بهزیستی تنها سازمان حمایتی و تخصصی و مولود انقلاب است و در حال خدمت رسانی به اقشار جامعه و آسیب پذیر است.

 وی مقابله. با آسیب اجتماعی را یکی از اهداف بهزیستی بیان کرد و با اشاره به اینکه این آسیب ها را می توا کاهش داد افزود: آسیب اجتماعی، بیکاری و غیره از جمله مشکلات فراروی است.

وی شمار معلولان تحت پوشش را یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۱۲۰ هزار نفر از معلولان در مراکز تحت پوشش بهزیستی نگهداری می شوند.

کوزه گر با اظهار اینکه باید مردم را با خدمات بهزیستی آشنا کرد ادامه داد: معلولان مافقط کسانی که روی ویلچر راه می روند نیستند بلکه کسانی هستند که حتی قادر به حرکت نیستند.

قائم مقام سازمان بهزیستی کشور،روحیه خیر را نشات گرفته از فرهنگ والای ما برشمرد و گفت:درصد بالایی از حمایت ها از سوی خیران انجام می شود.

وی با اشاره به برنامه اهدای لباس به افراد کم برخوردار اظهار داشت: طبق برنامه ریزی قرار بود برای ۱۰ هزار نفر لباس عید تهیه کیم که تاکنون برای ۵۰ هزار نفر لباس نو ویژه عید تهیه شده است.

کوزه گر تصریح کرد: در زمینه اشتغال نیز امسال ۵۰۰ میلیارد تومان وام اشتعال کم بهره در اختیار مردم قرار دادیم و هزار و ۷۰۰ شغل برای مددجویان ایجاد شده است.

معاون سازمان بهزیستی یادآور شد: در زمینه مسکن در چهلمین سالروز انقلاب اسلامی اهدای ۱۰۰ هزارمین واحد مسکونی اهدایی به مددجویان را جشن می گیریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.