پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش برگزاری مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه فجر در کیاسر+تصاویر

4

 

میثم خادمی شهمیری (رئیس هیئت هم جم شهر کیاسر و مدیر کانون کریم آل طه) در مصاحبه ای با علی سلیمانی کیاسری خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر از برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال در شهر کیاسر با همکاری هیئت هم جم و کانون کریم آل طه خبرداد.

 

در این مسابقات که به مناسبت فرارسیدن دهه فجر برگزار گردید ۶ تیم ( شهید خادمی ، کیوس ، رنجر ، ستارگان ۷۵ هم جم، شهدای گمنام، شهید خواجه محله ) در مقطع سنی زیر ۲۱ حضور داشتند.

 

مسابقات در سالن ورزشی مرحوم کردان برگزار گردید که تیم های رنجر و کیوس به ترتیب اول تا دوم شدند و محمد مرتضوی کیاسری نیز به عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب شد.

 

خادمی با اشاره به این که این مسابقات برای چندمین بار است که از سوی هیئت هم جم شهر کیاسر برگزار می شود از استقبال بسیار خوب جوانان و نوجوانان یاد کرد و افزود: ورزش کردن علاوه بر این که برای جسم و روح جوانان بسیار مفید است طبق فرمایش حضرت آیت الله خامنه ای یک فریضه برای عموم نیز به حساب می آید. از این رو مسؤلین محترم باید توجه ویژه تری به این گونه مسابقات خصوصا در این مقطع سنی که آینده سازان کشور هستند نمایند تا موجب دلگرمی برگزار کنندگان و همچنین اشتیاق بیشتر جوانان شود.

 

وی در آخر از اعضای هیدت هم جم که در برگزاری این مسابقات کمک کردند تشکر نمود و برای تیم های حاضر در مسابقات آرزوی توفیق و سلامتی را داریم.

 

رنجر

تیم فوتبال رنجر – قهرمان مسابقات

 

کیوث

اعضاء تیم فوتسال کیوس – نائب قهرمان مسابقات

 

photo_2016-02-16_00-40-45

 

عکاس: اسماعیل شیخانی – علی اشرف نژاد

 

4 نظرات
  1. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    درود بر جوانان کیاسر برادر میثم خادمی کیاسری برادر علی اشرف نژاد کیاسری برادر علی سلیمانی کیاسری برادر سید محمد مرتضوی کیاسری برادر اسماعیل شیخانی کیاسری برادر احمد عالمی کیاسری برادر علیرضا خمان کیاسری برادر علی شیخانی کیاسری که در برگزاری مسابقات همکاری لازم را انجام دادند درود و رحمت و رضوان خدا بر شما جوانان ولایتمدار

  2. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    با سپاس فراوان از سایت وزین چهاردانگه نیوز که مطلب فوق را به بهترین شکل ممکن در سایت درج نمودن در پایان ی تقدیر داشته باشیم از برادر ارجمند اسماعیل شیخانی کیاسری که مسئول برگزاری مسابقات بودن و جوان ولایتمدار و دوست داشتنی شهر کیاسر سید محمد مرتضوی کیاسری که زحمات ارزنده ای در راستای اهداف برگزاری مسابقات کشیدند و کربلایی شیخ یونس رحیمی کیاسری و محمد رضا مهدی نژاد کیاسری و حاج محمد فاضلی کیاسری و رییس مردمی و محبوب هیات مذهبی جوانان موسی بن جعفر جناب آقای کربلایی میثم خادمی که به تنهایی جور تمام مشکلات را میکشند و مسابقات را انجام میدهند داشته باشیم.از تمام برگزار کنندگان این مسابقات و چهاردانگه نیوز عزیز تشکر میکنم درود و رحمت و رضوان خدا بر شما جوانان مومن و ولایتمدار سپاس

  3. نقی خلیل‌نژادکیاسری می گوید

    با سلام و احترام؛
    تلاش مسئولین سایت‌خبری چهاردانگه‌نیوز که تلاش جـدی در انعکاس سریع و خوب رخدادهـا و رویدادهـای چهاردانگه و مازندران را دارند جای تشکر و قدردانی دارد.
    چهاردانگه نیوز متشکرم.

  4. سیدمصطفی مرتضوی کیاسری می گوید

    محمدجان خسته نباشی,لیگ برترمنتظرت هستم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.