پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کارگروه فیلم و سریال سرداران و خلبانان شهید مازندران تشکیل شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار عبدالله ملکی در سومین جلسه هیئت امنا و شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اظهار داشت: در حوزه تدوین  در دوره چهار ساله کارهای بسیار خوبی انجام شد که نتیجه آن تولید 110 عنوان کتاب بود.

وی افزود: به مناسبت چهلمین سال تولد انقلاب اسلامی در صورت تأمین اعتبار تعداد 40 عنوان کتاب با موضوع انقلاب و دفاع مقدس استان در ایام دهه مبارک فجر رونمایی می‌شود.

ملکی از تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس استان نیز به عنوان یکی از کارهای شاخص این حوزه یاد کرد و گفت: کار پژوهشی در این بخش آغاز شده و قرار است از هزار مدخلی که تاکنون تهیه شد پنج عنوان کتاب در یک فرایند پنج ساله تهیه و تولید شود.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، ساخت فیلم و سریال با موضوع سرداران و خلبانان شهید استان را یکی از راه‌های معرفی و شناساندن قهرمانان دفاع مقدس به نسل جوان و آینده کشور عنوان کرد و افزود: نیاز است با ورود و حمایت استانداری مازندران در این حوزه نسبت به تشکیل کارگروه فیلم و سریال استانی کارهایی صورت گیرد.

وی از تهاجم فرهنگی به عنوان سیل بنیان کن یاد کرد و بیان داشت: در مقابل این هجمه فرهنگی نیاز است کار انقلابی صورت گیرد و تنها جایی که ما می توانیم دفاع مقدس و آموزه های دینی را به نمایش بگذاریم مرکز فرهنگی است.

ملکی از استقرار ستاد مرکزی راهیان نور استان در اردوگاه هفت تپه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: یکی از اهداف ما آشنا کردن دانش آموزان و دانشجویان استان با این مکان است که در قالب اردوهای دانش آموزی و دانشجویی صورت می‌گیرد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.