پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پایان کار محسن کریمی و تیم ملی امید در انتخابی المپیک ریو ۲۰۱۶

1

 

به گزارش احمد نظری، خبرنگار ورزشی پایگاه خبری چهاردانگه، تیم ملی امید کشورمان بعدازظهر امروز جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ در دیدار مرحله یک چهارم نهایی مقدماتی المپیک ریو ۲۰۱۶ در آسیا مقابل تیم ملی امید ژاپن قرار گرفت.

 

در این بازی که از ساعت ۱۷ به وقت ایران در ورزشگاه عبداله بن خلیفه شهر دوحه قطر برگزار شد تیم ملی امید ایران علی رغم بازی قابل قبول، به ویژه در نیمه ی دوم بازی و نتیجه ی تساوی ۰ – ۰ در وقت ۹۰ دقیقه، در ۳۰ دقیقه ی وقت اضافه و تنها در فاصله ۱۳ دقیقه با دریافت ۳ گل مقابل ژاپن شکست خورد.

 

در این دیدار سید محسن کریمی، بازیکن چهاردانگه ای تیم ملی فوتبال امید کشورمان در پی مصدومیت میلاد محمدی در دقیقه ۸۷ وارد زمین شد.

 

سید محسن کریمی با ورود به زمین بازی قابل قبولی انجام داد و در دو سه مورد دروازه ژاپن را تهدید کرد و حتی در دقیقه ۱۱۷ بازی با پاس فوق العاده ی مهدی ترابی صاحب یک موقعیت خوب شد که ضربه او با برخورد با تیر دروازه ژاپن به هدر رفت.

 

با این نتیجه و قبول شکست مقابل ژاپن در مرحله ی یک چهارم نهایی مسابقات تیم ملی امید کشورمان متاسفانه از مسابقات حذف شد و به این گونه رویای محمد خاکپور و تیمش برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل نقش بر آب شد.

 

1 نظر
  1. اصغری می گوید

    واقعا حیف شد که ضربه‌ش به تیر خورد. اما جدا بازیکن تیز و تنده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.